logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

500GB USB Sunplus technology - Nie działa jeden z folderów na dysku.

redjazz 22 Sie 2013 13:52 1368 8
REKLAMA
  • #1 12655278
    redjazz
    Poziom 9  
    Witam.
    Zacznę od tego, że nie jestem laikiem jeżeli chodzi o informatykę, ale jak w grę wchodzi odzyskiwanie danych to muszę przyznać, że nigdy tego nie robiłem i nie mam o tym pojęcia dlatego piszę do Was prośbę o pomoc. Jeżeli taki temat już był i jest już na tym forum rozwiązanie to przepraszam i proszę o linka, ale z tego co zdążyłem zauważyć to każdy problem jest dość indywidualny.

Mój polega na tym, że kupiłem nowego laptopa i ze starego zgrałem rzeczy na dysk zewnętrzny USB (około 150GB plików ze starego lapka). Starego kompa przywróciłem do stanu fabrycznego w związku z czym dysk został sformatowany. Niestety na dysku zewnętrznym, na który zgrałem dane działają wszystkie pliki i foldery oprócz tego jednego folderu, w którym mam wszystkie pliki ze starego laptopa. Najbardziej zależy mi na kilku dokumentach oraz zdjęciach (niekoniecznie cała zawartość).

Postępując zgodnie z tą instrukcją:
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1445635.html
    zapisałem plik sektorów oraz zrobiłem zrzut okienek DMDE

Podczas wczytywania dysku przez program wyskoczył mi następujący błąd:

I wyskakiwał wielokrotnie, za każdym razem dla innego sektora. Kolejno to:
    976 773 167
    976 773 135 - 976 773 166
    976 773 136 - 976 773 166
    976 773 160
    976 773 161
    976 773 162
    976 773 163
    976 773 165
    976 773 166
    976 773 134

Każdy z tych błędów ignorowałem. Po tym jak już wczytało dysk okno programu prezentowało się tak

Zrobiłem ten zrzut i zamknąłem okno. Teraz okno programu wyglądało tak: