Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Podłączenie głośników Manta 5.1 MM1570 do TV TV LG 50 PN6500

Chevron 17 Paź 2013 23:06 11514 12
  • #1 17 Paź 2013 23:06
    Chevron
    Poziom 6  

Witam forumowiczów :-)

Jestem kompletnie zielony z zakresu techniki, więc proszę o poradę.

Mam TV LG 50 PN6500 oraz głośniki firmy Manta 5.1 MM1570 i nie wiem jak podłączyć je ze sobą, aby z TV wychodził dźwięk. Podłączałem już podpinając biały i czerwony cinch do takiego samego koloru wyjść w TV i bez efektu.

Nie zapomniałem wcześniej ustawić w TV dźwięku głośniki zewnętrzne. Oczywiście kopałem też w google, ale bez efektów...

Czego potrzebuję, aby podłączyć głośniki, aby mieć głos w 5.1 oraz czego, by po prostu grały bez DD?

Poniżej foty jak to wygląda z tyłu:

Podłączenie głośników Manta 5.1 MM1570 do TV TV LG 50 PN6500 Podłączenie głośników Manta 5.1 MM1570 do TV TV LG 50 PN6500

3 12
  • #2 17 Paź 2013 23:45
    Pablo1964
    Moderator

Możesz jedynie wyprowadzić sygnał stereo z gniazda scart (AV1) TV za pomocą kabla EURO -> chinch.

0
  • #4 18 Paź 2013 12:17
    Chevron
    Poziom 6  

Dziękuję :-) A czy da mi to efekt 5.1 DD? Nie wiem też czy dobrze jest podpięty do głośnika ten kabel 2x cinch, bo nad wejściami jest napisane 2.1 i czemu mam 2 rodzaje wejść/wyjść input i output, skoro z głośników dźwięk ma tylko wychodzić? :-)

1
  • #5 18 Paź 2013 12:33
    KOCUREK1970
    Poziom 43  

Chevron napisał:
    A czy da mi to efekt 5.1 DD?

Hehe, NIE.
    Chevron napisał:
    Nie wiem też czy dobrze jest podpięty do głośnika ten kabel 2x cinch, bo nad wejściami jest napisane 2.1 i czemu mam 2 rodzaje wejść/wyjść input i output, skoro z głośników dźwięk ma tylko wychodzić?