logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak utworzyć grupę domową (Windows XP + 8.1) przez Wi-Fi?

mamakapcia 19 Paź 2013 20:36 11436 16
REKLAMA
  • #1 12860506
    mamakapcia
    Poziom 17  
    Ocena: 64
    Hej!
    Jakby co to w temacie sieci jestem zielony jak liść na wiosnę :)
    Chciałbym dowiedzieć się jak zrobić grupę domową przez wifi. Router jest od Multimedia Polska (dostawcy internetu). Model to: Cisco EPC2425 :) Możecie mnie poprowadzić za rączkę? :D Próbowałem zrobić, ale mi się nie udało.

Liczę na Waszą pomoc
    mamakapcia :)
  • REKLAMA
  • #2 12861631
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • #3 12861726
    mamakapcia
    Poziom 17  
    A jakąś sieć roboczą?
  • #4 12861934
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • REKLAMA
  • #5 12863066
    mamakapcia
    Poziom 17  
    my41s napisał:
    Udostępnianie plików
    Tak, to.
    my41s napisał:
    Jeśli chcesz komunikować się między komputerami to w systemie Windows XP i 8 musisz sprawdzić w ustawieniach czy wszystkie komputery należą do tej samej grupy roboczej.

Ustawiałem właśnie grupę roboczą na obu kompach, ale i tak nie było ich widać (ani na XP , ani na 8.1)

Dodano po 2 [minuty]:

A XP to mam Professional :)
  • #6 12864200
    mamakapcia
    Poziom 17  
    Pomoże ktoś? :)
  • #7 12864324
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • REKLAMA
  • #8 12864437
    mamakapcia
    Poziom 17  

-(XP) Nie pinguje laptopka z 8.1
    -(XP) Nie widzi w "Moich miejscach sieciowych" lapka z 8.1
    -(8.1) Brak dostępu do internetu IPv6
    -(8.1) Pinguje laptopka z XP
    -(8.1) Połączyłem się z XP Pulpitem Zdalnym! Cud!

XP - laptop z Windowsem XP Prof.
    8.1 - laptop z Win. 8.1
    :(
  • #9 12868460
    mamakapcia
    Poziom 17  
    Halo? :)
  • REKLAMA
  • #10 12868810
    sq3evp
    Poziom 39  
    Ocena: 873
    mamakapcia napisał:

:(

nie zadziała powyższe.