logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak skonfigurować sieć domową między PC a laptopem z Windows XP?

mateuszf190 22 Lis 2008 17:42 1478 9
REKLAMA
  • #1 5770165
    mateuszf190
    Poziom 11  
    Ocena: 6
    Witam mam komputer i laptopa w laptopie mam kartę beż przewodową
    i dziś wsadziłem kartę beż przewodową do Pc i teraz proszę wasz o pomoc w utworzeniu sieci pomiędzy nimi na Pc mam 512kb/s
    i chciałby żeby net tez był na laptopie system mam Xp professional.
    Jestem całkowici zielony w tych sprawach za pomoc z góry dziękuje
  • REKLAMA
  • #2 5770467
    FlyBoy
    Poziom 28  
    Ocena: 168
    Jakie masz łącze na komputerze stacjonarnym Neostrada, kablówka, łącze radiowe, sieć LAN? Generalnie możesz skorzystać z usługi ICS w Windowx XP i połączyć ze sobą kartę WiFi laptopa i PC w trybie Ad-Hoc. Możesz też spróbować postawić Access Point używając karty WiFi w PC używając odpowiedniego oprogramowania, jednak nie wszystkie karty WiFi na to pozwalają.
  • REKLAMA
  • #3 5770608
    mateuszf190
    Poziom 11  
    Mam łącze radiowe na LAN a

karta bez przewodowa do
    LAN kartę mam TP-LINK 11\g
  • #4 5771891
    FlyBoy
    Poziom 28  
    W takim przypadku najlepszym rozwiązaniem będzie zakup sprzętowego routera z AP WiFi. Ewentualnie można by użyć jakiegoś zewnętrznego programu do podziału łącza np Kerio Winroute. Usługa ICS jest przeznaczona do udostępniania połączeń modemowych i kiepsko sobie radzi w sieciach z innymi serwerami dhcp, bramami itp.
  • REKLAMA
  • #5 5772518
    mateuszf190
    Poziom 11  
    to jaki router proponujesz ???mogę wydać tylko max 200zl
  • REKLAMA
  • #6 5774865
    FlyBoy
    Poziom 28  
    TP-Link TL-WR543G
  • #7 5782026
    buska3
    Poziom 12  
    Ocena: 1
    Ale on nie podzieli łącza tym routrem ponieważ może dostawać internet po wifi na mac czyli na jeden komp.