logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak stworzyć sieć domową na dwóch systemach operacyjnych?

gadzina720 30 Cze 2014 13:36 1272 6
REKLAMA
  • #1 13755153
    gadzina720
    Poziom 8  
    :!: Witam potrzebuje zrobić sieć domową obsługującom komputery z dwoma systemami operacyjnymi. Dokładniej w domu mam 3 komputery dwa mają system windows xp a jeden ma 7. Niedawno zamontowałem sobię w domu router i denerwuje mnie przy każdym włączeniu komputera wpisywanie hasła i łączenie. A instalowanie na wszystkich systemach tego samego systemu nie jest dość komfortowe jak dla mnie.
    Jeśli czegoś nie podałem lub napisałem nie jasno proszę o upomnienie.
    Jestem laikiem potocznie mówiąc więc prosze o dokładną pomoc... :D
  • REKLAMA
  • #2 13755325
    sosarek

Poziom 43  
    Ocena: 15523
    Na początek napisz to w sposób zrozumiały dla innych. Wystarczy na każdym z komputerów ustawić taką samą Grupę Roboczą, każdemu nadać adres IP, wspólną Maskę Podsieci i Bramę Domyślną - ot cała filozofia.
    Konto firmowe:
    Z
    Pka, Poznań, 60-850
    Pomogłem? Kup mi kawę.
  • REKLAMA
  • #3 13755341
    hermes-80
    Poziom 43  
    Ocena: 742
    Tylko nie wiadomo o co chodzi z tym hasłem - czy to PPPoE, które nie zostało skonfigurowane na routerze czy jeszcze coś innego.
  • REKLAMA
  • #4 13755639
    gadzina720
    Poziom 8  
    Tak PPPoE bo jak włączam komputer to musze wpisać hasło a chce aby łączyło się automatycznie po włączeniu komputera...
  • REKLAMA
  • #5 13756450
    hermes-80
    Poziom 43  
    Ocena: 742
    Nie napisałeś modelu routera, informacji o ISP, schematu sieci - to jak mamy ci pomóc?
  • #6 13757539
    HarrisonBergeron
    Poziom 12  
    Ocena: 21
    Login i hasło PPPoE wpisujesz w routerze 1 raz (podczas konfigurowania) i zapominasz o sprawie. System operacyjny w komputerze nie ma tu nic do rzeczy.
  • #7 13757698