Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Relpol
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.
itemscope itemtype="https://schema.org/QAPage"

Volvo 460 1.9TD - Migająca Kontrolka Alarmu

samreno 04 Lis 2013 20:36 2493 12
  • Volvo 460 1.9TD - Migająca Kontrolka Alarmu

    #1
    Poziom 7  

    Witam Kolegów czy może ktoś pomóc w sprawie kontrolki alarmu która miga przy silniku zapalonym ,a zgaszonym świeci .Bardzo to przeszkadza w czasie jazdy szczególnie teraz jak jest szybko ciemno. Pozdrawiam

    0 12
  • Relpol
  • #2
    Specjalista od sprzętów RTV

    Jesteś pewien, że na pewno masz w tym aucie alarm?

    0
  • #3
    Poziom 7  

    Witam Pewny nie jestem ,wiem że w tych autach były montowane seryjnie alarmy lub coś takiego i jest kontrolka która miga ,może to tylko centralny Pozdrawiam

    0
  • Relpol
  • #4
    Specjalista od sprzętów RTV

    No własnie, widzisz, w większości tych aut alarmu nie było, a ta migająca "lampka" to raczej kontrolka immo i w tym przypadku, skoro świeci na stałe przy zgaszonym silniku, to informacja o tym, że immo jest w trybie "serwis".

    0
  • #5
    Poziom 7  

    Tak jak mówisz, ale ona miga w czasie jazdy a nie na postoju i wtedy nieźle świeci w oczy, szczególnie nocą.

    0
  • #6
    Poziom 21  

    Najprawdopodobniej masz uszkodzony silniczek siłownika centralnego zamka w drzwiach kierowcy.
    To jest jedyny element który się psuje i potem albo mruga dioda albo świeci .Ew. masz zwarcie (zamoknięcie ) A centralny z kluczyka , czy masz z pilota?
    Znajdź na necie jak wybłyskać KODY BŁĘDÓW gniazdem diagnostycznym. Masz taką czarną puszkę przy lewym kielichu amortyzatora z malutką wtyczką .
    Dla pewności sprawdziłbym przekaźnik centralnego zamka .

    0
  • #7
    Poziom 7  

    Witam Sprawdziłem w silniczku chyba jest zwarcie ponieważ ma przejście a raczej nie powinno .Sprawdzałem otwierając drzwi z klucza nie można odpalić auta i tak trzeba nacisnąć pilota na otwarcie ,nie znalazłem żadnego przekaźnika tylko centralkę .(Jeszcze tylko sprawdzę błędy co mi pokarze opisze na forum Pozdrawiam

    Dodano po 11 [minuty]:

    Wymigało mi 514

    Dodano po 54 [minuty]:

    Nie Wytrzymałem jeszcze ras sprawdziłem hoho 514,513,221,511,512

    Dodano po 1 [minuty]:

    513 Zbyt wysoka temperatura w skrzynce elektroniczne- gdzie to jest ta skrzynka ?

    Dodano po 1 [minuty]:

    A jeszcze jedno w gnieździe numer dwa u mnie nie ma nic wszystko sprawdzałem pod jedynką ,są 3 i 7 reszta są puste

    0
  • #8
    Poziom 21  

    No to masz odpowiedź. Centralka na pewno jest pod nogami kierowcy (nad pedałami) ,to jest duża czarna skrzynka, albo jest przykręcona do przedniej grodzi .Zdejmij osłonę pod nogami.
    Przekaźnik może być jeszcze schowany w lewym boczku , tu gdzie masz rączkę od otwierania maski .Ja mam go nad bezpiecznikami.

    Skasuj błędy i jeszcze raz wymigaj.
    Aby je skasować , włącz kluczyk w pozycję zapłonu i przytrzymaj przycisk ok.10 sekund aż dioda zgaśnie.
    Potem wymrugaj jeszcze raz .
    3- gniazdo ABS-u
    7- SRS
    Brak błędów - kod 1 1 1

    0
  • #9
    Poziom 21  

    No i co kolego z tymi błędami ? Napisz co ci wyszło, bo jestem ciekaw i nie tylko ja

    0
  • #10
    Poziom 7  

    Witam .Próbowałem to wykasować według procedury krzycha1-b nie poszło jak powinno kontrolka jak świeciła tak świeci i drażni oczy ,a błędy niby wykasowało ,chciałem ostatnio sprawdzić czy są nadal to się zwiesiło i nic mi nie pokazało ,nie było nic żadnych jedynek albo czegokolwiek ,sprawdziłem centralny i to mi niepokoi że miernik pokazuje że jest przejście na obwodzie a przecież nie powinno być ,prawda ? Może to on ie pozwala na poprawne badanie robi zwarcie Nadal będę sprawdzał Pozdrawiam

    0
  • #11
    Poziom 21  

    Wymieniłeś w końcu centralny siłownik? Ew. podstawiłeś nowy sprawny silnik?

    0
  • #12
    Poziom 7  

    Jak kupię i wymienię to dam wszystkim znać Pozdrawiam

    0
  • #13
    Poziom 21  

    No i dał znać WSZYSTKIM %^$#@@

    0