logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak podłączyć antenę pokojową przez gniazdka antenowe w mieszkaniu?

deny88 13 Lis 2013 12:26 2745 11
REKLAMA
  • #1 12946919
    deny88
    Poziom 10  
    Witam. Jestem początkujący i mam pewien problem.

W każdym z 3 pokoi mam gniazdka antenowe, które pozostały po telewizji kablowej (aktualnie nie mam już kablówki i korzystam z telewizji cyfrowej). W dużym pokoju znajduje się telewizor natomiast antena pokojowa znajduje się w 2 pokoju i jest połączona bezpośrednio kablem antenowym. Problem jest w tym że kabel "idzie" przez całe mieszkanie. Czy jeżeli podłącze kabel antenowy z telewizora do gniazdka antenowego nr 1 i 2 kabel z gniazdka nr 2 do anteny pokojowej to uzyskam sygnał ? Jak podłączyć antenę pokojową przez gniazdka antenowe w mieszkaniu?
  • REKLAMA
  • #2 12947056
    telbod
    Poziom 32  
    Ocena: 239
    Antena aktywna czy pasywna (ma wzmacniacz)? Gniazdka połączone szeregowo (gniazda przelotowe) czy równolegle (gniazda końcowe)? Jak daleko masz do nadajnika? Jaki jest odbiór na tej antenie obecnie (siła i jakość sygnału)?
  • #3 12947285
    deny88
    Poziom 10  
    Antena ma wzmacniacz. Do nadajnika nie wiem ile jest ale obecnie sygnał jest bardzo dobry. Gniazdka również nie wiem w jaki sposób są podłączone
  • REKLAMA
  • #4 12948133
    [QQQ]
    Poziom 17  
    Ocena: 53
    deny88 >>> po prostu sprawdź ( będzie szybciej ) - jako kabla od gniazdka do TV możesz użyć starego kabla VIDEO ( magnetowid - TV ) - jak zaczniesz rozkręcać gniazdka aby sprawdzić jak są połączone dopiero sobie namieszasz ;)
  • #5 12948484
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • #6 12949255
    [QQQ]
    Poziom 17  
    Ocena: 53