logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak utworzyć pendrive z wieloma systemami i menu wyboru bootowania (multiboot USB)

rafalesniak413 01 Gru 2013 18:43 1659 6
REKLAMA
  • #1 13013854
    rafalesniak413
    Poziom 9  
    Witam . Mam małe pytanie jak zrobić menu bootowania z pendriva a dokladnie chodzi o to żeby po włączeniu bootowania z pendriva i właczenia go wyskakiwało mi menu wyboru jaki program ma być zbotowany .(tak żeby nie zgrywac do botowania programów po kilka razy tylko mieć wszystko )
  • REKLAMA
  • #2 13013894
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • #3 13013943
    rafalesniak413
    Poziom 9  
    A mógłbym prosić o jakieś linki do tego ? bo jestem zielony a bardzo mi jest to potrzebne .

Dodano po 11 [minuty]:

A jak zainstalować to na pendrivie ?

Dodano po 40 [minuty]:

mógłbym prosić o jakis dokładny opis instalacji (znalazłem wszystko pod linuxa a ja mam xp)
  • REKLAMA
  • #4 13021971
    owad17
    Poziom 12  
    Ocena: 8
    Jakie programy chcesz bootować z tego pen'a?, może system? czy może jakieś instalacje systemów, programy naprawcze (typu rescue disc), partycjonowanie?
    jeżeli chodzi o 2 opcję to polecam aplikację YUMI - Link jest darmowa, jak i ma możliwości ściągnięcia obrazy płyt (darmowych) aplikacji lecz można dodać swoje ISO (np. z M$ Windows)
  • REKLAMA
  • #5 13023508
    rafalesniak413
    Poziom 9  
    Chcialbym bootować programy naprawcze typu lazesoft itp.
  • Pomocny post
    #6 13025418
    owad17
    Poziom 12  
    Ocena: 8
    Spróbuj Yumi ma możliwość botowania innych programów niż ma w swoim spisie aktualna wersja ma 3 możliwe bootowania :)
    Jak utworzyć pendrive z wieloma systemami i menu wyboru bootowania (multiboot USB)
  • #7 13031783
    rafalesniak413
    Poziom 9  
    Ok dzieki wielkie za pomoc :)

Podsumowanie tematu