Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Deimic One - Szkolenia
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Seat Cordoba - Opinie o silniku 1,4 16v z gupy VW

sokarsg-1 22 Gru 2013 16:04 16953 10
  • #1 22 Gru 2013 16:04
    sokarsg-1
    Poziom 11  

Witam
    Z racji, że moje obecne Polo 9N 1,2 12v którym jeżdżę od 6 lat przestało mi wystarczać bo ma za mały silnik (za mało kucyków na autostradę) i ogólnie jest trochę za małe rozglądam się za czymś nowym. Na razie w oko wpadł mi Seat Cordoba z silnikiem 1,4l 16v. Wiem, że te samochody nie są najlepsze zwłaszcza zawieszenie jest mało wytrzymałe na naszych drogach ale jakoś całokształt mi odpowiada zwłaszcza, że wiem "z czym się to je" bo Cordoba to to samo co Ibiza a ta jest na płycie Polo/Fabi. Związku mam pytanie o obrany na celownik silnik jak wygląda jego eksploatacja czy jest awaryjny (w necie znalazłem że ma jakieś problemy z odmą) i jak znosi gaz? Jak osiągi, da się nim pomykać 140km/h na autostradzie bo w moim obecnym polo to mam wtedy 5000RPM i szkoda mi silnika.

Ewentualnie ja byście mogli zaproponować jakiś samochodzik innej marki którym mógłby się zainteresować? Samochód ma być na miasto plus 3 lub 4 dłuższe wyjazdy w góry na rok.

0 10
  • Deimic One - Szkolenia
  • #2 22 Gru 2013 17:18
    zed71
    Poziom 22