logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Sound Blaster EVO ZxR - czy warto? Alternatywy do 1000 zł z Bluetooth i kablem?

vigorado89 07 Sty 2014 13:21 3381 9
REKLAMA
  • #1 13148619
    vigorado89
    Poziom 16  
    Ocena: 2
    Witam, zastanawiam się nad nowymi słuchawkami dosyć uniwersalnymi, które mógłbym i połączyć ze smartfonem jak i z PC, sporo przeglądałem i najbardziej mi się podobają te (nie znam się zbytnio na sprzęcie audio):

http://www.soundblaster.com/products/Sound-Blaster-EVO-ZxR.aspx

Co o nich sądzicie? w wielu testach widziałem sporo negatywnych komentarzy na ich temat. Czy w podobnej kwocie jest coś lepszego?

Dodam, że podoba mi się opcja bezprzewodowej komunikacji i równocześnie przewodowej, gdy ma się taki kaprys.
  • REKLAMA
  • #2 13148623
    RMS.pl

Poziom 26  
    Ocena: 45
    W tej cenie są renomowani producenci słuchawek, którzy zajmują się także sprzętem studyjnym np AKG, czy JBL z modelami takimi jak:

AKG K845
    JBL J-56BT
    AKG K 830 BT
    Konto firmowe:
    RMS.pl - Hi-Fi Kino Domowe Akcesoria
    Hetmańska 33B, Białystok, 15-727 | Strona WWW: sklep.rms.pl
  • REKLAMA
  • #3 13156660
    Agito_pl
    Poziom 14  
    Jako, że dysponujesz dość pokaźnym budżetem, polecamy Ci słuchawki Sennheiser HD598. Jest to naprawdę wysokiej klasy sprzęt. Są wykonane ze znakomitych jakościowo produktów. Brzmienie w słuchawkach jest czyste, wciągające i przestrzenne z dobrą stereofonią. Są bardzo wygodne, dobrze się trzymają i "obejmują" całe ucho. Posiadają również. technologię E.A.R. (Eargonomic Acoustic Refinement). Zdecydowanie rekomendujemy zakup tego produktu.
  • #4 13156864
    vigorado89
    Poziom 16  
    Szukam słuchawek bezprzewodowych z możliwością podpięcia jackiem 3,5 tak jak w tych sound blaster które zamieściłem.
  • REKLAMA
  • #5 13259860
    vigorado89
    Poziom 16