logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Komputer długo się uruchamia, nie wczytuje systemu

DjKrisu 19 Sty 2014 17:54 2445 25
REKLAMA
  • #1 13195459
    DjKrisu
    Poziom 9  
    Ocena: 2
    Witam ze względu na to ze nie jestem profesjonalnym informatykiem proszę o wyrozumiałość. Mam pewien problem z komputerem ponieważ wgrałem windows 7 ultimate x64 komputer zainstalował potrzebne aktualizacje jak to powinno być... Wyłączył się i tak jakby nie wczytywał systemu. Tzn podzespoły normalnie pracują lecz tak jakby nie chciały wczytać systemu. Od razu problem słabego zasilacza wykluczam ponieważ dziś wymieniłem właśnie zasilacz ponieważ myślałem że to jego sprawka. CMOS również resetowałem.

Specyfikacja komputera:
    Zasilacz Gamebird 400w
    Płyta główna ASUS F1A55-M LX3
    Procesor AMD Athlon II X4 631
    Dysk twardy Seagate 500Gb
    Pamięc ram Goodram 2x8Gb
    Karta grafiki Ati radeon hd 6570

Miałem już kiedyś taki problem ale po zmianie systemu wrociło wszystko do normy i odpalał za każdym razem a teraz jak "mu się zachce"

Jeśli będą potrzebne jakieś skany to zrobie.

Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #2 13195486
    technikabasenowa
    Poziom 33  
    Ocena: 444
    Na jakiej podstawie wykluczyłeś psu?
    Jakie są sygnały biosu o ile są?
  • #3 13195596
    DjKrisu
    Poziom 9  
    Psu wykluczyłem ponieważ podłączyłem drugi zasilacz i jest to samo. Jak nacisne przycisk zeby komputer się włączył wentylatory zaczynają pracować a reszta stoi wg nie wczytuje biosu i systemu. Muszę go długo resetować lub wyjąć np ram lub odłączyć dysk reset i działa.
  • REKLAMA
  • #4 13195597
    lekto
    Poziom 35  
    Ocena: 299
    Kondensatory na płycie głównej nie są spuchnięte?
  • #5 13195605
    DjKrisu
    Poziom 9  
    Sprawdzałem wszystkie dokładnie ani jeden nie jest spuchnięty.
  • #6 13195609
    młody14
    Poziom 37  
    Ocena: 230