logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Ariston MBAA 4532 CV - odymiony moduł C00143688, czy można naprawić?

Slawek Pa 14 Mar 2014 22:11 2136 4
REKLAMA
  • #1 13404470
    Slawek Pa
    Poziom 2  
    Witam,
    dziś rano otwieram lodówkę a tam ciemno i wszystko ciepłe. Wczoraj lodówka była OK. Okazało się, że nic nie działa. Sprawdziłem czy jest napięcie w gniazdku i okazało się, że wszystko jest OK.
    Zajrzałem do skrzynki elektrycznej koło kompresora, a tam również był prąd. Sprawdziłem moduł nad drzwiami i się okazało, że jest dopływ prądu w kostce ale nic dalej nie działało. Dopiero jak obejrzałem płytę to zobaczyłem, że ma ślady odymienia. Czy jest możliwość naprawy takiego modułu? W sklepie kosztuje około 500 zł a do lodówki 9-cio letniej nie warto ładować takiej kasy. Kompletnie nie znam się na elektronice stąd może dla niektórych tak dziwne pytanie. Zadzwoniłem do serwisu i serwisant powiedział mi, że w 99% to będzie powód moich problemów. Powiedział mi również że ten moduł ma nr C00143688. Na zdjęciu widać odymienie.
    Załączniki:
    • IMG_9833_1_.JPG (690.54 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 13404505
    nares
    Specjalista AGD
    Ocena: 3381
    Slawek Pa napisał:
    Czy jest możliwość naprawy takiego modułu?

Oczywiście, przez elektronika.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #3 13404526
    peter falk
    Specjalista AGD
    Ocena: 3358
    Do uratowania moduł :) . Klasyczna usterka.
  • REKLAMA
  • #4 13404578
    Slawek Pa
    Poziom 2  
    OK. Pochodzę z okolic Łodzi. Może znacie kogoś, kto mi pomoże :)
  • #5 13429984
    Slawek Pa
    Poziom 2  
    Panowie,
    dzięki za podpowiedź.
    Elektronik za "stówkę" naprawił płytę (coś przelutował) i lodóweczka znów chłodzi jak ta lala.
    Nie warto ładować się w koszty i kupować nowej płyty a tym bardziej wymieniać lodówki.