Witam!
Jak w temacie VW crafter 2'.5 tdi 163km 2008 rok, przebieg 415k km. Początkowo do 2.5 tysięcy obrotów był "muł" potem wmiarę jechał. Teraz już nawet po 2.5 tysiącach obrotów nie jest tak jak powinno. Po podłączeniu pod komputer pokazało za małe doładowanie - brak ciśnienia. Turbo wymieniane około 5 tysięcy km temu. Co może być przyczyną ? Co warto jeszcze sprawdzić ?
Z góry dziękuje za podpowiedzi.
Zapomniałem dodać, że jak zaczyna mulić to zapala się "sprężynka" po zgaszeniu auta i odpaleniu do ponownego zapalenia kontrolki auto chodzi lepiej. Kontrolka czasami w ciągu 5 minut zapala się 3 razy, a czasami na 10 minut raz.
Jak w temacie VW crafter 2'.5 tdi 163km 2008 rok, przebieg 415k km. Początkowo do 2.5 tysięcy obrotów był "muł" potem wmiarę jechał. Teraz już nawet po 2.5 tysiącach obrotów nie jest tak jak powinno. Po podłączeniu pod komputer pokazało za małe doładowanie - brak ciśnienia. Turbo wymieniane około 5 tysięcy km temu. Co może być przyczyną ? Co warto jeszcze sprawdzić ?
Z góry dziękuje za podpowiedzi.
Zapomniałem dodać, że jak zaczyna mulić to zapala się "sprężynka" po zgaszeniu auta i odpaleniu do ponownego zapalenia kontrolki auto chodzi lepiej. Kontrolka czasami w ciągu 5 minut zapala się 3 razy, a czasami na 10 minut raz.