logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Lexmark x4650 - Skanowanie przez sieć, brak konfiguracji komputera

milenka225 26 Kwi 2014 12:19 2592 8
REKLAMA
  • #1 13543846
    milenka225
    Poziom 9  
    Witam,

Przyznaję szczerze, że nie znam się za bardzo na komputerach i tego typu urządzeniach.
    Wgrałam sterowniki, dodałam drukarke ręcznie po adresie IP (komputer automatycznie nie znajdował), lampka od wifi na drukarce świeci się na zielono. Generalnie drukowałam juz coś i wszytsko wydwało się ok, ale jak chce zrobić skan przez sieć to na drukarce wyświetla się komunikat "W sieci nie znaleziono skonfigurowanego komputera". Zrobiłam rozwiązywanie problemu wifi tej sieci na komputerze i zdiagnozowano "Karta sieciowa „Połączenie sieci bezprzewodowej” nie ma poprawnej konfiguracji protokołu IP". I nie wiem co mogę jeszcze zrobić, aby to poprawnie skonfigurować.

Chciałam skonfigurować sieć ad hoc (gdzieś tam wyczytałam na necie, że powinnam tak zrobić), ale niestety nie posiadam kabla USB, bo kupowałam drukarkę używaną i nie dostałam takiego kabla.

Czy jest ktoś w stanie mi pomóc, kombinuje pół dnia ijestem bezradna, nie wiem co mogę jeszcze zrobić, żeby to zadziałało.
  • REKLAMA
  • #2 13543975
    hermes-80
    Poziom 43  
    Ocena: 743
    Masz router z wifi?
  • REKLAMA
  • #3 13543976
    milenka225
    Poziom 9  
    modem bezprzewodowy

Dodano po 1 [minuty]:

Ale już w sumie sobie poradziłam :) Przeskanowałam na pendriva, skoro przez sieć się nie dało.

Choć i tak dziwi mnie to, że drukuje normalnie przez sieć, a ze skanowaniem ma problemy. Wydaje mi się, że skoro sieć byłaby nie poprawnie skonfigurowana to drukowanie też byłoby nie możliwe.
  • #4 13543984
    hermes-80
    Poziom 43  
    Chyba najprostszym rozwiązaniem będzie zakup kabla USB w twoim przypadku.
    A czy w ogóle jest możliwość skanowania przez sieć?