Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lublin II Sam gaśnie przy jeździe pod góre.

12 Kwi 2005 20:34 3573 3
  • Poziom 13  
    Witam sprawa jest taka ze zaczolem pracowac i mam samochod sluzbowy tzn do przewozenia roznych duperelko samochod to lublin II z silnikiem na rope! jaka pojemnosc to niechce przesadzic wiec nie pisze ale jak to bedzie potrzebne to zobacze jutro w pracy! otoz dzis mialem pierwszy wyjazd tym lublinkiem nio i wszystko ok oprocz tego ze jak sie jedzie to samochod sam gasnie i trzeba przekrecac kruczyk zeby go odpalic znowu w czasie jazdy! zauwazylem ze dzieje sie tak jak jedzie sie pod jaks gorke wieksza poprostu sam sobie gasnie silnik! czym to moze byc spowodowane? zabardzo sie nie znam na lublinach wiec nieiwem gdzie co ale chcialbym wiedziec bo jak pojade do mechanika to zeby mni cos nie wymyslil! z gory dzieki jak potrzebne sa jakies dane samochodu jeszcze to zobacze w pracy i napisze! pozdrawiam!
    ogi
  • Poziom 34  
    wój silnik to prawdopodobnie 4C90 prod Andoria Andrychów. Jeżeli zauważasz spadek mocy i po zgaśnięciu trudno zapala to objaw zapowietrzania się układu paliwowego , np z uwagi na zabrudzony filtr paliwa. Lublin I miał gaszenie silnika na linkę w twoim samochodzie niewiem jak jest , jeżeli gasi się go stacyjką to , przyczyną mogła by być kostka pod stacyjką ale . Jednak zacznij od układu paliwowego, zwróć uwagę na pompę przetłaczjącą, w tym samochodzie jest to mechaniczna pompa przeponowa umieszczona na zewnątrz silnika.
  • Poziom 10  
    witam , mam problem z żukiem lublin 91rok 2.5 Diesel Andoria silnik,
    otóż pompa wtryskowa była regenerowana, zbiornik z paliwem wymieniony wraz z tym zaczął się układ zapowietrzac, dostaje powietrze,

    jest tak samo jak u kolego czasem zdycha i pod górke całkowicie gasnie,

    czym moze byc to spowodowane... nie mam sił juz
  • Poziom 2  
    Witam serdecznie, przyczyną może być pompka zasilająca pompę wtryskową zamontowana koło filtra oleju - wypracowane zaworki , najlepiej wymienić na nową a w międzyczasie wymienić filtr paliwa / częsta wymiana w tym silniku / oraz sprawdzić stan opasek , wężyków / prowadzenia / i baku.