Witam. Mam problem z Renault Laguna III 2.0 dci 2007 rok 150kM skrzynia manualna .
Problem polega na tym iż podczas przyspieszanie i wdepnięciu ostrym pedału gazu ( bez różnicy na jakim biegu ) auto pewien czas przyspiesza a potem po osiągnięciu ok 3-4tys. obrotów nagle zaczyna zwalniać tak jakby odcięło jej paliwo po puszczeniu gazu na biegu toczy się i po pewnym czasie zaczyna znowu jechać .
Jak w takim momencie wcisnę pedał sprzęgła to silnik zgaśnie ale nie ma problemu z jego ponownym odpaleniem po prostu pali od "strzała".
Na postoju jest podobny objaw przy przytrzymaniu gazu na ok 3800 - 4000 obr/min po ok 3-4 sekundach zachowuje się tak samo obroty mimo trzymania wciśniętego pedału gazu zwalniają aż silnik zgaśnie.
Po podłączeniu kts brak jakichkolwiek błędów.
Auto odpala bez problemu nie ważne czy zimne czy rozgrzane.
Ciśnienie paliwa wartość wymagana i rzeczywista pokrywają się ,
ciśnienie doładowania również OK.
Wymieniony f.paliwa , zdemontowana przepustnica elektryczna oraz egr elektryczny wszystko wygląda OK. .
Z pompy CR zdemontowałem pompkę pomocniczą ( podejrzewałem uszkodzony klin napędzający ) ale jest w porządku .
Temperatury płynu chłodzącego , powietrza , paliwa , zewnętrzna oraz ciśnienie atmosferyczne ok.
Przelewy posprawdzane ( w porządku ),
porównanie ilościowe 0.2 , 0.0 , -0.1 , 0.0 mg
Potencjometr gazu pracuje równo bez skoków wartości .
Czujnik położenia wału wygląda że jest w porządku wartość "nominalna" 850 ohm
Już brak mi pomysłów może ktoś z czymś podobnym się spotkał?
( MAM NADZIEJE ŻE KTOŚ WPADNIE NA JAKIŚ POMYSŁ I PODPOWIE CO Z TYM ZROBIĆ )

Problem polega na tym iż podczas przyspieszanie i wdepnięciu ostrym pedału gazu ( bez różnicy na jakim biegu ) auto pewien czas przyspiesza a potem po osiągnięciu ok 3-4tys. obrotów nagle zaczyna zwalniać tak jakby odcięło jej paliwo po puszczeniu gazu na biegu toczy się i po pewnym czasie zaczyna znowu jechać .
Jak w takim momencie wcisnę pedał sprzęgła to silnik zgaśnie ale nie ma problemu z jego ponownym odpaleniem po prostu pali od "strzała".
Na postoju jest podobny objaw przy przytrzymaniu gazu na ok 3800 - 4000 obr/min po ok 3-4 sekundach zachowuje się tak samo obroty mimo trzymania wciśniętego pedału gazu zwalniają aż silnik zgaśnie.
Po podłączeniu kts brak jakichkolwiek błędów.
Auto odpala bez problemu nie ważne czy zimne czy rozgrzane.
Ciśnienie paliwa wartość wymagana i rzeczywista pokrywają się ,
ciśnienie doładowania również OK.
Wymieniony f.paliwa , zdemontowana przepustnica elektryczna oraz egr elektryczny wszystko wygląda OK. .
Z pompy CR zdemontowałem pompkę pomocniczą ( podejrzewałem uszkodzony klin napędzający ) ale jest w porządku .
Temperatury płynu chłodzącego , powietrza , paliwa , zewnętrzna oraz ciśnienie atmosferyczne ok.
Przelewy posprawdzane ( w porządku ),
porównanie ilościowe 0.2 , 0.0 , -0.1 , 0.0 mg
Potencjometr gazu pracuje równo bez skoków wartości .
Czujnik położenia wału wygląda że jest w porządku wartość "nominalna" 850 ohm
Już brak mi pomysłów może ktoś z czymś podobnym się spotkał?
( MAM NADZIEJE ŻE KTOŚ WPADNIE NA JAKIŚ POMYSŁ I PODPOWIE CO Z TYM ZROBIĆ )

