Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Golf plus - pali się kontrola trakcji brak wspomagania.

17 Cze 2014 00:48 7644 9
  • Poziom 7  
    Witam wszystkich mam golfa z którym się mecze od kilku dni i brakuje już pomysłów co może być źle. Autko to golf plus 2.0 diesel (oznaczenie silnika BKD).Samochód ten przyjechał z brakiem wspomagania kierownicy i świecąca się lampka kontroli trakcji. Po wpieciu się odczytałem błędy W sterowniku wspomagania: 030A czujnik kąta skrętu kierownicy oraz 09F2 Ogranicznik kąta skrętu kierownicy.Po wymianie czujnika skrętu błędu nadal nie można usunąć ani zaadoptować.Instalację sprawdziłem bezpieczniki również i brakuje mi koncepcji dlaczego błąd jest stały co może być jeszcze powodem tych anomalii.W sterowniku ABS/ESP błąd 030A czujnik kąta skrętu kierownicy (ustawienie podstawowe nie wykonane błędnie) . Proszę o poradę podpowiedź cokolwiek, dodam że diagnozę robie Kts570 pozdrawiam

    Dodano po 14 [minuty]:

    Dodam że lampka wspomagania pali się w kolorze żółtym. W wartościach rzeczywistych kat kierownicy 0 stopni i brak wskazań w momencie skręcania.
  • Poziom 15  
    Może być przyczyną sam sterownik ABS'u.
  • Poziom 38  
    Miałem taki przypadek w skodzie, u mnie trzeba było coś zaprogramować ale dokładnie już nie pamiętam jak to sie nazywało, jakiś moduł ale musiał być do niego odpowiedni kod co do wersji modułu, złym kodem nie przechodziło programowania.
  • Poziom 7  
    Jak juz wspomniałem poszukuje osoby doświadczonej w fachu chętnej podzielić się swoją wiedzą. Pomoc mianowicie w problemach takich jak ten oczywiście. Profity do ustalenia.
  • Poziom 27  
    Czy była wymieniona przekładnia kierownicza?Od RM 2009 przekładnia 3 generacji /przykręcona 3 śrubami do belki / ma wewnętrzny czujnik kąta skrętu .
  • Moderator Samochody
    raadek21ski napisał:
    Po wymianie czujnika skrętu błędu nadal nie można usunąć ani zaadoptować


    Jak wsadziłeś używkę może być uszkodzona.

    Jakie masz kodowanie w ABS?

    PS do tego auta używaj VCDS, bosch tam się gubi, i możesz faktycznie nie dopisać nim tego czujnika.
  • Poziom 7  
    Jak narazie dalej jak bliżej z rozgoryczeniem auta, jeśli chodzi o pape dotrze w poniedziałek. Juz tak mam dość tego auta ze w głowie brak koncepcji gdzie oko wsadzić żeby rozwiązać usterkę.Kolumna jest oryginalna.
  • Poziom 7  
    Po tygodniowym wypoceniu się przy golfie stwierdzam że problem nie znajduje się w kwestii elektrycznej tylko w zaprogramowaniu czujnika. Także kts jest za słaby trzeba zakupić inny interfejs z którym poradzi sobie bez problemu. Pod koniec napisze jak juz usterka zostanie rozwiązana.
  • Poziom 9  
    Odkopuje. Odebrałem od mechanika swoje A3 8P 1.9 Tdi Ambition po wymianie:
    1. rozrząd kpl z pompą wody, uszczelniaczem w,k. dolnym
    2. olej motul , kpl filtrów
    3. tuleje wahaczy przdnich 4 szt
    4. przegub prawy przód
    5. złącze wydechu
    6. sprężyna zawieszenia prawy przód - używana
    7. termostat
    8. świece żarowe 4 szt.
    Niestety zaraz po odpaleniu samochodu pojawił się błąd 00573 czujnik momentu wspomagania, sygnał nieprawidłowy, stały.
    Po skasowaniu błędu powrócił po ponownym odpaleniu silnika.
    Wspomaganie chodzi normalnie.
    Czy ktoś poradził sobie z tym problemem? Widziałem na kilku forach ten problem ale nikt nie napisał rozwiązania.
  • Poziom 9  
    Kontrolka żółtej kierownicy wraca, raz po 7 km, raz po 300km. Skasuje błąd i jakiś czas mam spokój lub przy następnym odpaleniu auta już wraca i świeci. Ponawiam pytanie:

    Panowie czy błąd ABSu
    0283 - Układ ABS; czujnik prędkości koła; przedni lewy (G47)
    012 - usterka elektryczna w obwodzie - Sporadyczny

    może mieć wpływ, że wyświetla się błąd oraz świeci się żółta kierownica ????
    00573 - Czujnik momentu obrotowego kierownicy (G269)
    008 - Niezrozumiały sygnał

    Maglownia II gen 1K1 909 144 J