logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Ładowanie baterii z telefonu ładowarka z helikoptera

rafal149135 20 Cze 2014 18:19 1950 6
REKLAMA
  • #1 13725192
    rafal149135
    Poziom 17  
    Ocena: 24
    Witam wszystkich, mam pytanie czy jeżeli chce ładować 3 baterie połączone ze sobą tak ze dają 11,1v czyli tyle ile ma ładowarka z helikoptera (esky) to czy wystarczy ze podłącze tylko plus z plusem a minus z minusem? Robie powerbank i szukam sposobu na ladowanie baterii
  • REKLAMA
  • #2 13725248
    problem.z.ko
    Poziom 25  
    Ocena: 44
    Jaki typ baterii, jakie napiecie/rodzaj ładowarki? trochu mało informacji dałeś.
  • REKLAMA
  • #3 13725381
    rafal149135
    Poziom 17  
    Baterie to c-x2 z BlackBerry, 3sztuki, nie jestem żadnym elektrykiem ale polutowalem styki + do - i znów do +, zostały mi 2 wolne styki które nie wiem do czego są, baterie mają po 3,7v, ładowarka ma 7,4 i 3 pionowe wyjście albo 11,1v i 4 pinowe wyjście, sorry za błędy ale pisze z telefonu
  • REKLAMA
  • #4 13725438
    problem.z.ko
    Poziom 25  
    Ocena: 44
    Wygląda na to, ze baterie sa li-ion i ich ładowanie jest bardzo niebezpieczne. Nidy nie podłaczajich do takiej ładowarki, bo moze się to skończyć widowiskową i fatalną w skutkch eksplozją.
  • REKLAMA
  • #7 13726660
    rafal149135
    Poziom 17  
    Teraz tak jeszcze siedzę i myślę że przy powyższym połączeniu nie będę miał 11,1v na wyjściu wiec chyba czeka mnie kupno innego stabilizatora?

Dodano po 6 [sekundy]:

Jeszcze jedno, mam ładowarki samochodowe 12v dc - - 5v dc czy mogę dać to na wyjściu i podpiąć pod to telefon? Bo jakiś stabilizator musze mieć

Dodano po 16 [minuty]: