Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes Vario 814 99r. - Awaria wycieraczek.

slawa11 22 Cze 2014 20:39 1833 4
  • #1 22 Cze 2014 20:39
    slawa11
    Poziom 8  

    Witam, w moim Vario 99 rok prod. model 814 D przestały pracować "normalnie" wycieraczki. Gdy włączę wycieraczki "czasowe" działają normalnie podobnie jak reszta stopni, lecz gdy wyłączę do pozycji zero to zaczynają działać bez przerwy. Moje spostrzeżenia są takie że gdy przyhamuję je w dolnej pozycji to wtedy zatrzymują się.
    Moje pytanie to :
    1) w czym może tkwić problem?
    2) gdzie mogę znaleźć w samochodzie sterownik wycieraczek czasowych?

  • #2 22 Cze 2014 23:10
    Mazi
    Warunkowo odblokowany

    Skrzynka bezpieczników jest modułem który odpowiada za tryb czasaowy, spróbuj podmienic włącznik wycieraczek tam czesto występuje problem.

  • #3 23 Cze 2014 19:31
    slawa11
    Poziom 8  

    Zgodnie z informacją Maziego sprawdziłem skrzynkę bezpieczników,oto efekt.
    Mercedes Vario 814 99r. - Awaria wycieraczek.
    Teraz pytanie , to coś wypalone , co to jest i dlaczego zostało uszkodzone?
    Czy, powiedzmy kupując "dobry" element po wpięciu w wiązkę nie spowoduję uszkodzenia kolejnego układu?
    Proszę o odpowiedź.

  • #4 02 Lip 2014 12:07
    slawa11
    Poziom 8  

    Witam, wymieniłem skrzynkę bezpiecznikową i wycieraczki pracują prawidłowo.
    Pojawił sie inny problem, po kilku dniach postoju i próbie uruchomienia silnika nie ma reakcji ze strony rozrusznika. Napiecie pokazało 23,8V i teraz pytanie czy moduł sterujący blokuje rozruch poniźej pewnej wartości napięcia czy jest coś nie tak. Po podładowaniu akumulatorów samochód "zapalił".

  • #5 23 Paź 2015 19:26
    slawa11
    Poziom 8  

    Witam ponownie, od poprzedniego postu minęło trochę czasu, niestety ostatnio mercedes ma awarię. W sposób nieregularny występuje problem z uruchomieniem silnika. Po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłon nie ma żadnej reakcji. Sprawdziłem stacyjkę i jest ok, rozrusznik ma niecały rok, masa ok. Podejrzewam skrzynkę bezpieczników którą w zeszłym roku wymieniłem ponieważ miałem podobny problem tylko przez chwilę po jej założeniu. Czy mogę prosić o schemat elektryczny tej skrzynki żeby ustalić który przewód idzie od stacyjki w stronę rozrusznika. Jeszcze jedno pytanie, czy skrzynkę z Mercedesa Atego o tym sam numerze można założyć do Vario?

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME