Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Falujące obroty na rozgrzanym silniku Xsara 1.8 16v

sebastian-gun 23 Jun 2014 17:48 2517 12
  • #1
    sebastian-gun
    Level 9  
    Witam jak w temacie .
    Mianowicie od jakiegoś czasu falują obroty tak od 1000 do 2500 tyś już nie mam pojęcia co z tym zrobić .
    Wymienione zostały poszczególne elementy :
    1. czujnik map sensor
    2. świece
    3. Filtr paliwa
    4. Pompa paliwa
    5. Przepustnica
    6. Wężyki podciśnienia
    7. Filtr powietrza
    8. Silniczek krokowy
    Nic z tych rzeczy nie pomogło nadal jest to samo już mi brakuje sił przekopałem różne fora i nie natrafiłem na żadne rozwiązanie mojego problemu dlatego postanowiłem napisać tutaj .
    Za zainteresowanie moim problemem z góry dziękuje .
  • #2
    piotrekwoj1
    Level 40  
    Zrób diagnostyke może są jakieś błedy, sprawdź parametry rzeczywiste coś napewno jest nie tak.
  • #3
    sebastian-gun
    Level 9  
    Niestety byłem na kompie już 3x i nie ma żadnych błędów
  • #4
    piotrekwoj1
    Level 40  
    A parametry rzeczywiste? czasami jest tak że nie da się od ręki stwierdzić co jest nie tak, a podgląd dużo może dać pod warunkiem że wiesz czego szukać.
  • #5
    sebastian-gun
    Level 9  
    Parametry wychodzą prawidłowe byłem tym autem naprawdę w kilku jak nie kilkunastu miejscach diagnostycznych jeździłem z nimi i nic to nie dało . Wychodziło tylko że czujnik map sensor ale został wymieniony i nic to nie dało .
  • #6
    sebastian-gun
    Level 9  
    Witam ponownie widzę że nikt z forumowiczów nie jest w stanie mi pomóc z moim problemem .
  • #7
    piotrekwoj1
    Level 40  
    Po wymianie map sensora są jakieś błędy?
  • #8
    User removed account
    User removed account  
  • #9
    sebastian-gun
    Level 9  
    non e vero italiano wrote:
    Wymień triploplator i problem minie.


    A możesz mi powiedzieć kolego co to takiego bo nie bardzo wiem co to jest .

    Dodano po 1 [minuty]:

    piotrekwoj1 wrote:
    Po wymianie map sensora są jakieś błędy?

    Po wymianie map sensora nie ma żadnych błędów .
  • #10
    User removed account
    User removed account  
  • #11
    sebastian-gun
    Level 9  
    Kolego kolektor szczelny parametry na kompie wychodzą dobre nie jestem elektronikiem mówię tylko to co mi powiedzieli z diagnostyki ,więc nie miej mi za złe że czegoś nie wiem gdybym wszystko wiedział to bym się nie ubiegał o pomoc tutaj miejcie trochę wyrozumiałości na kompie wychodzi wszystko dobrze.W warsztacie citroena powiedzieli też nie wiele tylko tyle że według kompa jest dobrze i te silniki tak mają .
  • #12
    marseluss_2009
    Level 24  
    Kolego poradziłeś sobie z cytrynką? Mam podobnego pacjenta, na biegu jałowym u mnie sonda wisi na 0.332V, po lekkim przygazowaniu, przy którym silnik jak by chciał zgasnąć, zaczyna pokazywać 0.6~, czasy wtrysku jałowy 2.3, 220obr. 3,2. Dodam na postoju obroty stabilne, powyżej 2tysi idzie ok, ciśnienie 13.5-14 mniej więcej po równo, podciśnienia sprawdzone. Pół roku temu była wymieniana sonda lambda nie wiem co zostalo założone, ale stara leży w bagażniku i ma odciętą kostkę, podejrzewam że ktoś lutowal przewody ale nie zdążyłam sprawdzić. Czy ona może powodować duszenie silnika przy próbie przyspieszania?
  • #13
    sebastian-gun
    Level 9  
    Temat rozwiązany można zamknąć pomogło wymycie wtrysków