Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

ATMEGA32 - Zmiana w programie do sterownika pieca C.O.

mesiu29 18 Lip 2014 18:59 2577 5
  • #1 18 Lip 2014 18:59
    mesiu29
    Poziom 6  

Witam.

Mam problem związany ze zmianą oprogramowania w Bascom AVR dla sterownika pieca C.O.
    Chodzi mi dokładnie o to że jestem laikiem jeżeli chodzi o programowanie, a dostałem już gotowe, jednak nie podoba mi się funkcja rozruchu pieca i nie wiem jak to zmienić. Chciałbym zmienić tak aby nadmuch podczas czasu rozruchu chodził bez przerwy, a podajnik w określonym czasie. Czy jest taka możliwość aby to zrobić i czy ktoś był by w stanie mi podpowiedzieć jak ??

(Podeślę program jeżeli ktoś był by w stanie mi pomóc, po prostu nie mogłem go tu zamieścić bo przekroczyłem 65000znaków.)

0 5
  • #2 18 Lip 2014 19:11
    tronics
    Poziom 37  

Spakować rarem, wrzucić na serwer elektrody i dodać jako załącznik?

0
  • #3 18 Lip 2014 19:11
    janek1815
    Poziom 38  

Podziel na dwie części lub załącz jako np. plik zip. Masz program źródłowy??

0
  • #4 19 Lip 2014 10:02
    mesiu29
    Poziom 6  

Pierwsza część programu

Kod: basic4gl
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod

Dodano po 8 [minuty]:

no i druga się nie mieści, więc wrzuciłem do pliku tekstowego.

0
  • #5 19 Lip 2014 17:27
    mesiu29
    Poziom 6  

docelowo chciałbym zamiast trybu dogrzewania i schładzania zrobić po prostu tak że podczas dochodzenia do temp. zadanej aby podajnik chodził w określonym ustawionym (w menu) czasie, a dmuchawka non stop, a po osiągnięciu docelowej temp. podajnik ma się w ogóle nie włączać, a dmuchawka ma się załączać w określonym (w menu) czasie. dryb rozruchu nie musi być w ogóle..
    Czy byłby mi ktoś w stanie podpowiedzieć gdzie to zmienić ... po prostu tenb sterownik jest przystosowany do pracy z piecem żmijkowym, a ja mam podajnik tłokowy i ni jak nie mogę go tym co teraz jest wysterować.