logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Egzamin na świadectwo kwalifikacji bez kursu przygotowawczego

Tomasz948 03 Sie 2014 11:15 2400 10
REKLAMA
  • #1 13847353
    Tomasz948
    Poziom 12  
    Ocena: 3
    Czy można przyjść do oddziału SEP na sam egzamin bez przejścia przez kurs ?
    Jestem uczniem po technikum elektrycznym więc podstawy mam.
    Mowa o uprawnieniach na eksploatację do 1kV.
  • REKLAMA
  • #2 13847357
    tomix
    Poziom 16  
    Ocena: 99
    W krakowskim oddziale SEP nie robią problemów.
  • #3 13847377
    slawekx
    Poziom 29  
    Ocena: 196
    Najprościej iść tam gdzie się chce zdawać egzamin i zapytać.
  • REKLAMA
  • #4 13847389
    elektronik116
    Poziom 12  
    Ocena: 2
    Tak jak kolega pisał wyżej, spytaj się w najbliższym oddziale SEP. Ale jeśli nadal uczysz się w technikum, to może w twojej szkole organizowane są takie kursy z egzaminami?
  • #5 13847426
    jarewa
    Poziom 35  
    Ocena: 522
    Zawsze możesz też iść w drugą stronę i popytać się znajomych, którzy pracują w zakładach związanych z elektryką. Organizowane są w nich co kilka lat egzaminy na uprawnienia i wtedy się dogadać.
  • REKLAMA
  • #6 13847462
    Tomasz948
    Poziom 12  
    Ocena: 3
    Chodzi mi od Łódzki SEP.
    W tym roku skończyłem technikum,nie mieli żadnych kursów organizowanych.
    W mojej firmie też raczej nie będzie, bo to nieduża firma.
    Szkoda mi wydać 500zł na kurs,tylko po to aby sobie powtórzyć to co miałem w technikum,bo nie sądzę abym się czegoś nowego dowiedział.
    Wie ktoś może czy uprawnienia elektryczne w Łodzi wydaje tylko SEP czy jakieś inne organizacje ?
    Jutro tam przedzwonię,bo dzisiaj niedziela to chyba nieczynne.
  • #7 13847529
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #8 13848420
    Krzysztof Reszka
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 1549