logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Aktualizacja i optymalizacja BIOS na Asrock Z87 Extreme 4 - porady i bezpieczeństwo

adamm1709 09 Wrz 2014 21:12 3177 4
REKLAMA
  • #1 13947572
    adamm1709
    Poziom 17  
    Ocena: 107
    Witam, chciałbym się trochę rzeczy dowiedzieć, a nie znam się na chwilę obecną na BIOSie.
    1) Jak można sprawdzić czy BIOS nie potrzebuje aktualizacji ?
    2) Od niedawna używam dysku SSD i najdłużej wyświetla się okno BIOS (w którym można naciskać np. F2) - słyszałem, że można ustawić szybsze ładowanie, lecz czy to jest bezpieczne ?
    3) Kiedyś trochę zmieniałem w ustawieniach, ale to co wiedziałem, zrobiłem zdjęcia to pokażę jaki mam bios i jednocześnie proszę znających się na rzeczy o sprawdzenie czy dobrze to co tam widać wygląda - zawsze zdjęcia mogę dorzucić
    Aktualizacja i optymalizacja BIOS na Asrock Z87 Extreme 4 - porady i bezpieczeństwo Aktualizacja i optymalizacja BIOS na Asrock Z87 Extreme 4 - porady i bezpieczeństwo Aktualizacja i optymalizacja BIOS na Asrock Z87 Extreme 4 - porady i bezpieczeństwo Aktualizacja i optymalizacja BIOS na Asrock Z87 Extreme 4 - porady i bezpieczeństwo Aktualizacja i optymalizacja BIOS na Asrock Z87 Extreme 4 - porady i bezpieczeństwo Aktualizacja i optymalizacja BIOS na Asrock Z87 Extreme 4 - porady i bezpieczeństwo Aktualizacja i optymalizacja BIOS na Asrock Z87 Extreme 4 - porady i bezpieczeństwo Aktualizacja i optymalizacja BIOS na Asrock Z87 Extreme 4 - porady i bezpieczeństwo Aktualizacja i optymalizacja BIOS na Asrock Z87 Extreme 4 - porady i bezpieczeństwo Aktualizacja i optymalizacja BIOS na Asrock Z87 Extreme 4 - porady i bezpieczeństwo