Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

ASUS k52d - Asus kamera obraca sie o 90 stopni

14 Wrz 2014 16:20 1710 4
  • Poziom 6  
    Witam
    Mam taki problem gdy włączę laptopa kamera działa po kilku minutach pojawia się komunikat jak na zdjęciu kamera obraca się o 90 stopni a w Skype nie działa ja siebie widzę córka mnie nie widzi . Proszę o pomoc już instalowałem przeróżne sterowniki .Kamera jest mi potrzebna do kontaktu z córka .Proszę o pomoc kolejność zdjęć przedstawia wydarzenia

ASUS k52d - Asus kamera obraca sie o 90 stopni ASUS k52d - Asus kamera obraca sie o 90 stopni ASUS k52d - Asus kamera obraca sie o 90 stopni ASUS k52d - Asus kamera obraca sie o 90 stopni

Sprzęt ASUS k52d
    opis urządzenia: USB 2.0 VGA UVC WebCam
    identyfikacja sprzętu: USB\VID_04F2&PID_B1E5&REV_2069&MI_00
    USB\VID_04F2&PID_B1E5&MI_00

proszę o pomoc i przepraszam ze jestem zielony
  • Poziom 12  
    Witam, wygląda na to że trzeba zacząć niestety od ustalenia modelu kamery jako iż na stronie Asusa to zalecają (niezbyt dobry support swoją drogą jako iż tego nie zautomatyzowali, to tylko świadczy o podejściu do klienta moim zdaniem). Niech pan przeprowadzi taką procedurę, należy kliknąć kolejno: start => panel sterowania => sprzęt i dźwięk => menedżer urządzeń => następnie niech pan szuka urządzenia obrazujące, pod którymś z drzew powinna być ta kamera. Można się wspomóc do zobrazowania tego procesu poradnikiem z obrazkami na stronie producenta tutaj. Należy pamiętać o odinstalowaniu obecnej kamery przed nowymi sterownikami, również na w/w obrazkach ma pan pokazane jak to zrobić zarówno w menadrzeże urządzeń jak i można to tez zrobić poprzez dodaj/usuń programy (start=>panel sterowania=> odinstaluj programy).