logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Schemat instalacji elektrycznej do Rometa Pony - brak świateł i gaszenie na biegu

Julian257 15 Paź 2014 19:31 9843 5
REKLAMA
  • #1 14044277
    Julian257
    Poziom 9  
    Witam, posiadam posiadam Rometa Pony, nie mam w nim jednak elektryki, gasić muszę na biegu oraz nie działają światła.

Czy ktoś mógłby mi pomóc w znalezieniu schematów i nieco przybliżyć co mam zrobić, nie znam się za bardzo na tym temacie, ale myślę, że nie jest to zbyt trudne i podołam. :)

Z góry dzięki za pomoc.
  • REKLAMA
  • #2 14044315
    młody stolarz
    Poziom 10  
    Ocena: 17
    Wystarczy wpisać elektryka romet komar u wójka googla i wejść w grafikę
    Załączniki:
    • Schemat instalacji elektrycznej do Rometa Pony - brak świateł i gaszenie na biegu 50m2-m3-780-205-sch.jpg (64.4 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #3 14044330
    Julian257
    Poziom 9  
    Ok, dzięki. Tak jak napisałem nie orientuję się za bardzo w temacie. Od czego mam zacząć ?
    Zobaczyć jakie kabelki mam a jakie nie i jesli są wszystkie to zobaczyć czy są zgodnie ze schematem ?
  • REKLAMA
  • #4 14044353
    młody stolarz
    Poziom 10  
    Ocena: 17
    Ja miałem motorynke z pięc lat temu z kwadratowym silnikiem i siedzeniem od rometa jak masz wszystko co
    Powinno czyli cewki przerywacz itp to wystarczy posprawdzać ze schematami na spokojnie bo może być ze kabel jakis jest spalony albo urwany itp powodzenia dasz radę
  • REKLAMA
  • #5 14044428
    art2rs
    Poziom 10  
    Ocena: 1