Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Audi A5 2011 rok mrugające świece, wtedy brak mocy, czasami nie odpala

Dawidoswml 23 Oct 2014 23:24 2553 6
  • #1
    Dawidoswml
    Level 8  
    Witam. Mam taki problem z moja audi a5. 3.0 tdi 240KM manual. Do dziś było wszystko ok, aż nagle auto zapaliłem, ruszyłem i zgasło. Nie chce zapalić już. Pompkę paliwową słychać normalnie ale auto nie odpala. Podłączyłem kompa i pokazuje błąd 5112, 5122 i 5127. Ciśnienie na listwie paliwowej za niskie. Wymieniłem czujnik ciśnienia na listwie i jest to samo, wymieniłem jeden wtrysk, bo był nie od kompletu, lecz nic nie pomogło. Nie wiem co może być, prosiłbym o pomoc, może ktoś miał taką awarię. Pozdrawiam.
  • #2
    Pawel wawa
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Zadam pytanie naprowadzające, jak masz gorączkę, zmieniasz termometr na taki, który pokaże temperaturę 36.6 czy się leczysz?
  • #3
    Dawidoswml
    Level 8  
    Pawel wawa wrote:
    Zadam pytanie naprowadzające, jak masz gorączkę, zmieniasz termometr na taki, który pokaże temperaturę 36.6 czy się leczysz?
    Nie wiem o co Ci chodzi. opisałem tak jak najlepiej mozna. jest problem bardzo poważny ale widac ze odpowiedz nie za bardzo poważna
  • #4
    Pawel wawa
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Po co wymieniałeś czujnik ciśnienia, skoro ciśnienie jest za niskie? To było niepoważne. Sprawdziłeś czemu nie ma ciśnienia?
    Diagnostyka to nie tylko poczytanie błędów, a naprawa to nie wymienianie na pałę, może trafię.
  • #5
    Dawidoswml
    Level 8  
    Jutro jestem umówiony z mechanikiem i będzie sprawdzał ciśnienie bo ja nie mam czym. zmieniałem czujnik ponieważ pokazało również że ciśnienie jest za wysokie lecz tylko raz i już pokazuje tylko ze za niskie trzykrotnie. Błąd 5112 błąd 5122 i błąd 5127. we wszystkich tych błędach za niskie ciśnienie
  • #6
    User removed account
    User removed account  
  • #7
    Dawidoswml
    Level 8  
    falubaz1 wrote:
    Widzisz w tym przypadku czujnik jest termometrem :) czyli twoją gorączką jest ciśnienie paliwa , mając coś tam do czytania błędów możesz spr sobie ciśnienie paliwa i wyjdzie ci że coś tam jest nia tak . Jeżeli jest coś nie tak z gorączką/paliwem to trzeba leczyć żródło - pompa itd

    Jeżeli kolegi odp wyżej była nie poważna - to ode mnie dostajesz odpowiedź poważną :)
    Ciśnienie paliwa sprawdzone i jest odpowiednie.(specjalnym zegarem). Świece nie zaczynają mrugać zawsze lecz raz na jakiś czas. Jest dobrze, dobrze a nagle zaczynają mrugać i auto nie ma mocy. Zgaszenie i zapalenie auta powodują powrót mocy aż do następnego razu mrugania kontrolki świec. Zacząłem od podmieniania czujnika ciśnienia na listwie, zaworu ciśnienia na pompie (ponieważ mam do nich bezpłatny dostęp) i nic nie pomogło. Jutro jeszcze założę drugi zawór wysokiego ciśnienia na drugiej listwie wtryskowej, zmienię pompkę w baku oraz Pod autem z prawej strony pod fotelem pasażera. Jak to nie pomoże to prawdopodobnie pozostanie zmiana pompy, która rozwiąże problem :(. Zobaczymy.