logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak zacząć od nowa z elektroniką? Propozycje projektów dla ucznia technikum

spiky01 28 Paź 2014 23:37 1704 8
REKLAMA
  • #1 14083289
    spiky01
    Poziom 10  
    Ocena: 6
    Z góry proszę o wyrozumiałość i już wyjaśniam :)
    Otóż, jestem uczniem 2 klasy technikum o profilu elektronicznym. I w sumie szkoła zabiła mój wszelki zapał do elektroniki, i trochę narobiłem sobie zaległości (pomijam fakt nauczycieli którzy nie do końca umieją przekazywać wiedzę). Chcę od nowa "polubić" elektronikę ale mam problem, ponieważ nie wiem od czego zacząć.
    Macie jakieś pomysły co mogę zbudować na początek co mi się przyda później? Myślałem w sumie o zasilaczu stabilizowanym, i szczerze tylko to mi przychodzi do głowy :)
    I proszę o rady jak zrozumieć zasadę działania czegoś? Bo takie bezmyślne kopiowanie gotowych schematów z neta raczej za wiele mnie nie nauczy :)

Za wszelką pomoc i radę z góry dziękuję :)
  • REKLAMA
  • #2 14083306
    ankowalik
    Poziom 24  
    Ocena: 143
    Pobaw się lampami elektronowymi. Ożyw jakieś stare radio, najlepiej lampowe. To wielka frajda jak "zagada" :D
  • #3 14083325
    spiky01
    Poziom 10  
    Heh, przypomniało mi się jak reanimowałem starego laptopa :D Niestety nie udało mi się go naprawić bo go załatwiłem jeszcze bardziej, ale usterkę udało mi się zdiagnozować :D Fajne to było :D
    Na strychu leży jakieś stare radio, może to najwyższa pora by w końcu odżyło :)
  • REKLAMA
  • #4 14083370
    piotr_45ta7
    Poziom 17  
    Ocena: 41