Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Citroen C4 1,6hdi - ustawienie rozrządu silnik 9hp DV6

Krzychu25 20 Lis 2014 18:50 4449 11
  • #1 20 Lis 2014 18:50
    Krzychu25
    Poziom 11  

    Citroen C4 1,6hdi silnik od 2010 roku. Potrzebuję procedurę ustawienia rozrządu.

    1 11
  • #2 20 Lis 2014 19:18
    zeimp
    Moderator Samochody

    A cóż tam za problem kolega ma? Blokujemy wał, blokujemy wałek rozrządu i po kłopocie. Cóż za procedurę potrzebujesz? Masz pojęcie w temacie, to poza blokadami nic Ci nie potrzeba - no chyba, że działy pomyliłeś, czyli mechanika (dla zaawansowanych) z początkującymi!

    1
  • #3 20 Lis 2014 19:27
    Krzychu25
    Poziom 11  

    Silnik po uszkodzonym pasku. Zerwane zęby z paska. Blokady nie pasują. Blokada wału korbowego pod silnikiem przy skrzyni. wałek rozrządu w kole pasowym. Pompa CP4 nie CP3 jak w starym 9hx, hz.

    0
  • Pomocny post
    #4 20 Lis 2014 19:33
    zeimp
    Moderator Samochody

    Krzychu25 napisał:
    Blokady nie pasują.

    No to w czym problem? Zdobądź takie, które będą pasowały! Przecież tam nie ma żadnej filozofii! Nic poa dwoma punktami (wał/wałek) nie musisz ustawiać = to nie problem!

    1
  • #5 20 Lis 2014 19:41
    Krzychu25
    Poziom 11  

    Pompę CP4 trzeba ustawić. Prosiłem o procedurę bo tam są numery potrzebnych narzędzi.

    1
  • #6 20 Lis 2014 20:08
    domex32
    Moderator Samochody

    Nie sugeruj się GMP we francuzach.

    0
  • #7 20 Lis 2014 21:22
    766630
    Usunięty  
  • #8 21 Lis 2014 08:25
    Krzychu25
    Poziom 11  

    Zawory nowe, naprawiona głowica. Nowe dźwigienki. Silnik 8V. Jeden wałek. Jak zablokuje wał korbowy i wałek rozrządu blokadami to przy próbie obrotu dochodzi do kolizji. W tarczy koła impulsowego nie ma otworu na kołek blokady. Podejrzewam że może koło zamachowe jest od innego typu silnika i dlatego otwór blokady wychodzi w innym miejscu. Jak pamiętam w PSA wał powinien stać w GMP, dzisiaj to sprawdzę.

    0
  • Pomocny post
    #9 21 Lis 2014 16:19
    766630
    Usunięty  
  • #10 21 Lis 2014 21:40
    Krzychu25
    Poziom 11  

    Tak,to prawda. Kołek od koła zamachowego można sobie wetknąć w ...
    przy ustawianiu rozrządu. Silnik poskładany, rozrząd ustawiony ale wciąż nie pali.
    Pojawia się błąd -zbyt długi czas oczekiwania na synchronizacje. Może nie dosłownie ale coś takiego. Podczas tych wszystkich manewrów został jeszcze uszkodzony czujnik wałka rozrządu. Juto się przekonamy. Problem tylko w tym,że trzeba rozebrać pół silnika , żeby wymienić ten czujnik.

    0
  • #11 22 Lis 2014 08:17
    fjodek
    Użytkownik obserwowany

    sam to robisz czy ktoś ci to robi ?

    1
  • #12 22 Lis 2014 12:08
    Krzychu25
    Poziom 11  

    Sam robię. Czekam teraz na czujnik, dostepny tylko ASO.

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo