logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

McBook Pro - włącza się, brak obrazu i podświetlenia matrycy

dudinr1 20 Lis 2014 22:37 6258 12
REKLAMA
  • #1 14150265
    dudinr1
    Poziom 10  
    Ocena: 7
    Witam wszystkich,
    problem dotyczy MacBook Pro (15-inch, Early 2011).
    Daje wszelkie oznaki życia (dysk się rozkręca, dźwięki systemowe itp) jednak brak obrazu i podświetlenia matrycy.
    Po podłączeniu do monitora zewnętrznego całość działa, więc grafika powinna być sprawna.

Na początku myślałem, że to inwerter, jednak wtedy sam obraz bez podświetlenia powinien być (jeśli w Mcbook'ach jest inaczej wyprowadźcie mnie proszę z błędu)
    Chyba, że bez podświetlenia obraz jest tak ciemny, że nie mam szansy go zobaczyć

Ponieważ nie mam doświadczenia ze sprzętem Apple, a słyszałem że konkretne modele z konkretnych partii czasami cierpią na dość charakterystyczne dolegliwości zwracam się z prośbą o pomoc przy identyfikacji usterki.

Może dla kogoś po poznaniu objawów powód będzie oczywisty.

Pozdrawiam,
    Wojtek

EDIT:
    przed chwilą zgasiłem światło, wlazłem pod kołdrę, włączyłem latarkę w telefonie i zobaczyłem migający "katalog" po środku matrycy. Wychodzi brak obycia z boot'em apple, nie wiedziałem gdzie szukać oznak życia niepodświetlonej matrycy;)

Także prawdopodobnie inwerter, czy ktoś mógłby potwierdzić moją teorię?
  • REKLAMA
  • #2 14150385
    lisek
    Serwisant RTV
    Ocena: 6900
    Starałem sie troszke "pobawić w serwisowanie " McBP , ale jest problem jak pisałem w Link

Czy chodzi o 15" early 2011 ( A1278 or A1286) ?

• #3 14150506
    dudinr1
    Poziom 10  
    Tak chodzi o A1286.
    Zaczynam czytać wątek, który podesłałeś i w pierwszym jego zdaniu jest napisane, że kwestią problemu jest kondensator wysokiej częstotliwości.

Czy wiesz może na ile wiarygodna jest to informacja?