Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Citroen picasso 1.6 2010r - Uszkodzenie w ukladzie paliwowym

markus-wielki 24 Lis 2014 06:22 2010 16
  • #1 24 Lis 2014 06:22
    markus-wielki
    Poziom 18  

    Witam zakupiłem Picasso 1.6 HDI 2010r.Mam problem z układem paliwowym dokładnie z tym że robi się jakieś ciśnienie i wylatuje wężyk od powrotów lub tez otwiera się gruszka. Wymieniłem wszystkie wężyki powrotne zaworek zwrotny. Sprawdziłem drożność układu powrotu paliwa wszystko oki. Nie wiem gdzie dalej szukać. Czy ktoś miał może taki przypadek?

    0 16
  • #2 24 Lis 2014 10:28
    pepe150
    Poziom 33  

    Do sprawdzenia pompa paliwa w baku, jaki i regulator ciśnienia.
    W Toyocie D4D miałem przypadek że węże rozsadzało, bo zimą ropa zamarzła i wtedy pompę w zbiorniku szlag trafił. Takie ciśnienie robiła.

    0
  • #3 24 Lis 2014 22:32
    Remi80
    Poziom 11  

    picasso 1.6 hdi mało mówi,xsara picasso czy c4 picasso,czy c3 picasso??? 1.6 hdi nie ma pompy w zbiorniku także daj sobie spokój,skoro wywala przelew tzn. że jest na nim za duże ciśnienie czyli do sprawdzenia wtryskiwacze na początek

    0
  • #4 25 Lis 2014 10:00
    markus-wielki
    Poziom 18  

    To jest c4 picasso.wtryski moim zadaniem nie gdyż odłączylem końcowy wężyk przelewowy z wtrysków i włożyłem go do butelki.Na drugim końcu przelewu został zaworek zwrotny.Paliwo z wryskow zlatywalo ładnie do butelki ale efekt ze gruszka robiła Sie twardą aż w pewnym momencie zatuja wężyki został.

    '

    0
  • #5 25 Lis 2014 10:04
    autoas
    Poziom 42  

    Tak się stało, "samo przyszło", czy tak kupiłeś auto, czy po jakiejś naprawie...coś było robione przy silniku...

    0
  • #6 25 Lis 2014 12:40
    markus-wielki
    Poziom 18  

    Auto kupione z Francji po wypadku. Uderzone delikatnie w przód.

    0
  • #7 25 Lis 2014 13:01
    autoas
    Poziom 42  

    markus-wielki napisał:
    ale efekt ze gruszka robiła Sie twardą aż w pewnym momencie zatuja wężyki został.

    Trzeba sprawdzić czy przewody zasilające, czy nie są czasem pozamieniane, gdzieś zagniecione...
    Auto w ogóle odpala jakoś pracuje...?
    Pisz trochę bardziej zrozumiale i bardziej po polsku...

    0
  • #8 25 Lis 2014 18:10
    markus-wielki
    Poziom 18  

    Przewody od zasilania oraz powrotu sprawdzone.Są oki. Chłodnica paliwa też.Auto zapala chodzi normalnie.Ale max 3 minuty bo gruszka robi się tak twarda że otwiera się.Wylatuje wężyk.No i gaszę auto żeby paliwo się nie lało na silnik.

    0
  • #9 25 Lis 2014 20:47
    autoas
    Poziom 42  

    Albo masz pompę w zbiorniku i coś jest nie tak albo paliwo nie wraca do zbiornika, albo pomylone wężyki i wraca gruszką a tam jest zawór zwrotny...

    0
  • #10 28 Lis 2014 00:45
    artur_diag
    Poziom 10  

    kolego, nie masz pompy w zbiorniku, moim zdaniem gdzieś ktoś zamienił przewody zasilający z powrotnym , jako że powrotny, ma swobodny przepływ to ciągnie paliwo jak by drugą stroną, natomiast w przypadku zasilającego jest zawór zwrotny w pompce ręcznej (gruszce) lub komorze pływakowej choć to mało prawdopodobne bo jest różna średnica. skup się na drodze paliwa Filtr-pompa

    0
  • #11 28 Lis 2014 01:13
    mlody1989mlody
    Poziom 5  

    kolego załóż inny wężyk do pompy zamiast tego co ci spaduje włóż go np do jakięjś bańki pustej odpal samochód i zobacz jak spadnie to znaczy że pompa robi cisnienie albo wtryskiwacze wada w tym jesli nie spadnie to zobacz czy jest pompka w zbiorniku jeśli jest to wda pompki jeśli nie ma to sprawdż dokładnie wężyki. najtańsza sprawa to ten wężyk co spaduje wyjąć założyć inny i po kłopocie masz. nie słuchaj innych tylko zrób tak. napewno pomożę jak zrobisz i będzie ok to napisz emeil marekpiotrow21(malpa)wp.pl

    Dodano po 2 [minuty]:

    marekpiotrow21(malpa)wp.pl

    0
  • #12 28 Lis 2014 07:58
    autoas
    Poziom 42  

    Jak się trzy razy napisze to samo, to ja cię kręcę.....

    0
  • #13 02 Gru 2014 08:12
    markus-wielki
    Poziom 18  

    Panowie jak inny wężyk mam założyć ? Połączenia są wykonane z plastikowych rurek.Ciśnienie wytwarza się ogromne w gruszce jak pisałem.Więc to nie wina wężyka na 100%. Pompy w baku nie mam.Zasilanie powrót podłączone dobrze nie ma innej opcji rożne przekroje.

    Dodano po 6 [minuty]:

    Schemat układu paliwowego w moim aucie i zaznaczenie gdzie wyrzuca wężyk z gruszki.

    0
  • #14 02 Gru 2014 08:45
    autoas
    Poziom 42  

    Na tym zdjęciu nic nie widać ...
    Wypnij wężyk powrotny (może nawet przy baku), odpal auto i sprawdź czy wraca paliwo

    0
  • #15 02 Gru 2014 10:38
    markus-wielki
    Poziom 18  

    Gdy tak zrobiłem to Auto zapowietrza się.Paliwo wraca się ale bardzo małe ilości.zauważyłem również ze jak Auto chodzi na wysokich obrotach to gruszka robi się twardą po dłuższej chwili.Natomiast gdy chodzi na wolnych to momentalnie wywala wężyk.

    0
  • #16 02 Gru 2014 10:55
    autoas
    Poziom 42  

    markus-wielki napisał:
    Gdy tak zrobiłem to Auto zapowietrza się.Paliwo wraca się ale bardzo małe ilości

    To by oznaczało ze zasysa paliwo powrotem, masz już trop, zajmij się poważnie lub oddaj do dobrego fachowca...

    0
  • #17 21 Lis 2016 20:52
    markus-wielki
    Poziom 18  

    Okazał się uszkodzony kosz w zbiorniku.

    0