Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

problem z audi A4 - odcięcie paliwa

12 Maj 2005 20:52 14529 22
  • Poziom 10  
    Czy to prawda ze nie mozna rozbierać obudowy kolumny kierownicy i dlaczego? jak zrobić odcięcie paliwa który przewód za to odpowiada i gdzie go szukać Audi A4 1.9 TDI 1996r
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 10  
    Proszę o pomoc z tym odcięciem pompy który przewód i gdzie go szukać???
  • Poziom 13  
    Witam .
    Zaczekaj do jutra to ci napiszę który to jest przewód.
  • Pomocny post
    Poziom 13  
    Witam . Sorry ale nie zauważyłem że chodzi o diesla a tam lepiej nie kombinuj tylko tnij kabel czarny od stacyjki ( najlepiej gdzieś jak najgłębiej żeby nie było zbyt łatwo ). W benzyniaku na pompe jest kabel żółty z zielonym paskiem za osłoną przy lewj nodze od strony kierowcy.
    Ew. możesz w dieslu przeciąć cienki przewód przy komputerze pod
    maską. ( duża kość cienki czarny przewodzik )
    Pozdrawiam.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 10  
    Witam sory za pomyłke ale AUDI jest 2.5 TDI dzisiaj mi przywiżli i nie 96' tylko 98' czy te przewody są od odcięcia takie same czy coś sie zmienia prosze o pomoc. W schemaci który ściagnołem z elektrody po polsku jest !1995 i wyżej ale nie jest rozróżnione czy to diesel czy benzyna i jest napisane przewód zielono/żółty w złączu konektorowym nr 11 w skrzynce bezpieczników czy ktoś może robił takie AUDI ?
  • Poziom 13  
    Witam.
    Jak możesz to się wstrzymaj do jutra to postaram napisać ci cos konkretnego.
  • Poziom 10  
    Czy ktoś może mi pomóc kolega miał się odezwać ale się nie odzywa podłączyłe już wszystko central, kierunki, wszystkie drzwi ale nie wiem który przewód przeciąć aby zgasł silnik próbowałem wyciągać bezpieczniki ale nie mam opisu i po wyciągnięciu połowy zapaliły się inspekcje od abs i asr i dałem sobie spokój szukam porady a jeszcze na przewodzi od klapy bagażnika po zamknięciu miernik pokazuje 3,5volt, co zrobić żeby pokazywał 0volt po otwarciu klapy jest ok. pokazuje 12volt.
  • Pomocny post
    Poziom 13  
    Wielkie sory że milczałem ale musiałem wyjechac - nie ma co kombinować tylko tnij czarny kabel odchodzący od stacyjki bo innaczej będą pojawiały się błędy. Co do bagaznika to musisz przeciąć przewód ,wstawić diodę prostowniczą i powinno byc O.K.

    Pozdrawiam .
  • Poziom 10  
    Wsawienie diody pomogło dzięki. A od czego jest ten czarny kabel, czy po odcięciu nie pojawią się jakieś komplikacje? bo próbowałem wyciągać bezpieczniki i zapalił się ABS
  • Poziom 12  
    Sorry że się wtrącam; czarny przewód to +15 więc smiało można ciąć.
    Pozdr
  • Poziom 13  
    Tomcar a jak kontorlki inspekcji pogasły czy musiałeś na kasowanie inspekcji jechać? Bo ja w Fabi wyciogałem bezpieczniki i inspekcja poduchy sie świeci i niechce zgaznąć!
  • Poziom 10  
    kontrolki pogasły jest ok. zasilani odciełem żółto czerwonym przewodem z przekażnika 219 i samochód gaśnie a co do twojej Fabi to słyszałem że ja się zapali poducha to trzeba jechać na komputer. Pozdrawiam wszystkicz i dzięki za pomoc
  • Poziom 29  
    Witam !
    Nieco odkopuję ten temat bo mam mały problem.
    Koledze zakładałem alarm i ... mam dylemat, gdzie się wpiąć z przekaźnikiem blokady zapłonu.
    Autko jego to jest Audi B4 1.9tdi z chyba 1993r (silnik 1Z).
    Czy nic złego się nie stanie jak przekaźnikiem będę odcinał zasilanie ECU ?
    Pod konsolą znalazłem przekaźnik (J249), który podaje zasilanie na "kompa". Ale po wyjęciu jego załacza się grzanie świec żarowych mimo, że silnik nie jest zimny.
    Czy tez po "chamsku" przeciąć przewód "15" ze stacyjki ?
    Osobiście wolałbym tego sotatniego rozwiązania nie stosować - niech będzie możliwość kręcenia rozrusznikiem ale bez mozliwości "odpalenia" autka.

    Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedzi !
    Marek
  • Poziom 16  
    Jesli chodzi o zawór paliwa to przewód fioletowy przy sterowniku.A jesli chodzi o coś orginalego to ostatnio zmieniałem alarm w takiej a4 alarm zakładany w niemczech oni zamontowali rezystor który zwierał równolegle prawdopodobnie czujnik halla do masy i blokował silnik
  • Poziom 13  
    a co to jest czyjnik hala ten na wale?
    ja w podobnym samochodzie zwarłem jakiś czujnik na pompie do masy. co powodowalo że nie odpalał!
  • Poziom 16  
    Ten czujnik też czyta położenie wału ale nie tylko. W nowszych modelach ałut jest ich kilka np. w skrzyni biegów czyta prędkość i nie tylko np. rozetni ten czujnik w jakiejś Renówce to silnik normalnie uruchomisz ale przy gwałtownym ruszeniu silnik zgasnie natomiast w Mietku silnik nie przekroczy 2500 obr/min
  • Poziom 12  
    Witam.

    Do mkos1:
    W swoim Audi B4 1.9 Tdi '94 przeciołem przewód zasilajacy elektrozawór pompy paliwa (oczywiscie w głębi wiązki, tak aby nie było widać). Wiem że to sposób stary i oklepany, łatwy do obejścia. Ale w tym silniku na nic lepszego nie wpadłem. Jednak sposób ten ma jeszcze jedną wadę: po włączeniu zapłonu, przy jednoczesnym odcięciu zaworu (zabezpieczenie niezależne od alarmu) wskakuje błąd o braku zasilania zaworu.
    Jeśli wpadniesz na bardziej orginalny pomysł to prosibym o info. Mimo że autko nie jest pierwszej młodości to amatorów cudzej własności nie brakuje. Za pierwszym razem skuteczny był fabryczny immobilajzer. Mam nadzieje że nastepnych przypadków nie bedzie, ale chciałbym lepiej zabezpieczyc swoją własność.
  • Poziom 29  
    :arrow: Mario83 - teź początkowo myślałem o tym elektrozaworze ale z tych samych przyczyn co podałeś niezbyt chcę to stosować.
    Chyba jednak pozostanę przy swoim "sposobie" i dodatkowo razem z tym będzie odcinany przekaźnik świec żarowych (po odłączeniu zasilania ECU i włączeniu stacyjki świece się grzeją !!).
    Ew. sprawdzi się jeszcze czy przypadkiem ECU jakichś błędów nie "łapie" - jak nic nie będzie to juz tak to pozostawię.

    Pozdrawiam !
  • Poziom 17  
    ja odcinam w A4 ,Passsacie B5 zasilanie na komputer,co prawda w dieslu nie robilem tego,ale przygladalem sie komputerowi z diesla i tak na oko to w dieslu z koputera wychodzi dodatkowy przewod podciesnieniowy. Ja kupilem z allegro AUTODATE za bagatela 30zl!!! Tam sa b.wiele opisow komputerow. Znajduje zasilanie +15 odcinam i zawsze zdziala, a druga sprawa aby w passacie B5 i Audi A4 dostac sie do komputera,nalezy zdjac piora wycieraczek, oslone pod wycieraczki, oslone pod komputer..tam umieszczam przekaznik blokady, wiec ewentulany zlodziej ma b. utrudnione zadanie. Z praktyki wiem,ze do tego trzeba sobie kupic maly sciagac, zwlaszcza w passacie, a wyjmujac (zwlaszcza) i wkladajac oslone uwazac, aby nie uszkodzic szyby ...bo moze po kilku dniach peknac...

    Dodano po 8 [minuty]:

    a codo odciecia a A4 1998r, 2.5tdi to wg opisu komputera, mozesz rozlaczyc przewody zasilajace +15:
    1) za bezpiecznikiem 15A nr 31
    2) lub ten sam przewod znajdujacy sie we wtyczce D39 komputera. Przewod koloru CZARNO-ZIELONEEGO. Tu bedzie trudniejszy dostep. Nie sprawdzane,ale powinno jka zawsze dzialac :) komuter z tego pojazdu ma wtyczki A,B,C,D wtyk D ma 40 PINów ..powinno koledze wystarczyc.
    powodzenia[/url]
  • Poziom 15  
    Hej,

    Mam pytanie co do odcinania zasilania komputera. Czy przypadkiem nie jest tak, że komp jest caly czas zasilany i przechowuje sobie dane dotyczace ustawien - za każdym razem jak mu odetniemy zasilanie to musi się zaadoptować od nowa?

    Dzięki za odp.
    K.
  • Poziom 13  
    i tak i nie ale nie ma po co odcinać zasilania bo kradzieje i tak mają kompy z własnym zasilaniem. Na całą grupe wag to prawie nie ma mocnych...
  • Poziom 15  
    To może wogóle powinienem zostawiać otwarte auto?
    Prosiłbym o konkretną odpowiedź - czy warto robić samochodowi ciągłą adaptację poprzez ciągły brak zasilania na kompie czy też odcinać coś innego?