logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jakie głośniki wsadzic w pudło Unitra-Tonsil ZG 15-C

**Jaspa** 16 Maj 2005 00:13 11710 13
REKLAMA
  • #1 1496352
    **Jaspa**
    Poziom 2  
    Witam posiadam kolumny Unitra Tonsil ZG 15C tylko ze mają juz zmasakrowane głośniki i chcialbym cos z tym zrobic. Ich wymiary jak by sie ktos nie orientował to (wys 34cm, szer 20cm, i głębokość 19cm) jestem początkujący i nigdy sie w to nie bawilem wiec prosze o wytlumaczenie mi tego jak najprosciej tylko sie da. Standardowo były tam montowane dwa głosniki Tonsil GDN 16/15 15W 8 Ω i szeregowo do niego podłączony( przez cos co nie mam pojecia jak sie nazywa w kazdym razie sa na tym czyms takie oznaczenia jak 2,2 uFM 250V) Tonsil GDW 9/15 15W 8Ω powiedzcie co w to wsadzic zeby przyzwoicie gralo w pudle o takich wymiarach nie musi to byc nie wiadomo jaki zaje.... dzwiek chodzi mi o to zeby bylo w miare czysto i srednioglosno no i oczywiscie w jakiejs stosunkowo niskiej cenie

Pozdrawiam
    Jaspa:)
  • REKLAMA
  • #2 1496377
    _PREDATOR_

VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 2314
    Witam
    Po pierwsze, te kolumny nie miały wewnętrznego wytłumienia (coś w rodzaju obicia wnętrza gąbką) i tu należało by to zastosować, te kondensatory 2.2uF to były w szeregu do głośników wysokonowych, zamiast tych, które tam są, wsadż GDWK np. 40W 8 Ohm, te stare niskotonowe, o ile są sprawne, pianka-zawieszenie, jest dobre, mogą zostać.
    Konto firmowe:
    ELMAX
    Małe Przedmieście 20/4, Olesno, 46-300 | Tel.: 535 XXX XXX (Pokaż) | Strona WWW: http://ftp.interka.pl/~elmax/about.php
  • #3 1496560
    Tremolo
    Poziom 43  
    Ocena: 497
    Kup głośnik na allegro Tonsil GDN 16/40 na wysokie zastosuj podobny z tonsila lub kopułkę. Do tonsila najlepsze sa tonsile.
    Pomogłem? Kup mi kawę.
  • #4 1497071
    **Jaspa**
    Poziom 2