logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Programowanie i zgrywanie wsadu STM32F103 w głowach Varytec Real Beam7 LED

Amigo201 13 Lut 2015 13:17 2178 3
REKLAMA
  • #1 14434580
    Amigo201
    Poziom 16  
    Ocena: 8
    Witam.W mikrokontrolerach jestem zielony. Posiadam 2 głowy ruchome Varytec Real Beam7 led. Jedna jest sprawna druga uszkodzona.W uszkodzonej uległ spaleniu driver od diod pt4115 co spowodowało uszkodzenie w postaci zwarcia w procesorku stm32f103 . Jako że nigdy nie miałem do czynienia z owym elementem proszę o jakie kolwiek porady ew. może ktoś podjął by się odpłatnie zczytania wsadu ze sprawnego stm32f103 z głowy która działa i wgrania do sprawnego stm który posiadam z odzysku. Prosze o jakie kolwiek porady. Sprawny stm mam z innej głowy innej marki i tam jest już zapisany program ale myślę ze da się wykasować to co jest na nim zapisane z stm z odzysku i wgrać wsad z varyteca sprawnego.Chyba że da się gdzieś kupić czysty stm i wgrać wsad. Mam nadzieję że ktoś coś poradzi. Pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #2 14434764
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • REKLAMA
  • #3 14435506
    el2010tmp
    Poziom 25  
    Ocena: 43
    Układ ma bootloader na USART1 więc można go zaprogramować za pomocą interfejsu RS232 TTL (3,6V max) a to prościutkie urządzenie:
    https://www.google.pl/search?q=RS232+TTL&tbm=...biw=1067&bih=740#tbm=isch&q=rs232+ttl+schemat
    Sam program może być jednak zabezpieczony przed odczytem.

Możesz również za kilkadziesiąt złotych kupić płytkę prototypową wyposażoną w mikrokontroler i programator-debugger, podłączyć do ruchomej głowy i samodzielnie napisać program. To jest naprawdę niezła zabawa :D a ruchoma głowa to niezbyt złożone urządzenie.
  • #4 14435893
    piotrva
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 734