logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jakie gniazdka dadzą dostęp do cyfrowej, naziemnej TV, radia/satelity?

qorzen 10 Kwi 2015 13:00 1203 5
REKLAMA
  • #1 14605831
    qorzen
    Poziom 10  
    Witam serdecznie.

Jestem na etapie wyboru gniazdek w domu, w tym też gniazdek RTV. W chwili obecnej mam 2 puszki, do każdej doprowadzony jest niezależny koncentryk. Jakie mam założyć gniazdka aby później mieć dostęp zarówno do cyfrowej TV naziemnej, radia lub satelity (również z nagrywaniem)? Obecnie nie mam założonych oczywiście żadnych anten, koncentryki wyprowadzone są tylko na strych (w sumie 4 sztuki bo mam takie zestawy z 2 puszkami w 2 pokojach).
    Czy takie gniazdko będzie odpowiednie? http://www.dobregniazdka.pl/asortyment/berker...antenowe-rtvsat-koncowe-berker-b-kwadrat/1807

Proszę o zrozumienie, jestem zupełnym laikiem w temacie :)
    Pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #2 14607072
    irekr
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 1234
    Troche drogie ale dobre.

Jeżeli jesteś na etapie budowy domu, to trochę szkoda że nie założyłeś od razu instalacji w peszlach i do każdego punktu "multimedialnego" nie doprowadziłeś co najmniej dwa koncentryki i dwie skrętki komputerowe.

Budowa domu czy remont mieszkania..?
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #4 14607643
    qorzen
    Poziom 10  
    irekr - buduję dom tak właśnie zrobiłem. Może nie wyraziłem się precyzyjnie, mam w salonie 2 puszki, w każdej niezależny koncentryk który wyprowadzony jest na strych, dodatkowo oczywiście mam w innej puszcze dwie skrętki :)

Czyli podsumowując - muszę założyć 2 dowolne gniazdka KOŃCOWE i wszystko będzie działało?
  • REKLAMA
  • #5 14607699
    romeok01
    Poziom 35  
    Ocena: 588
    No i oczywiście trzeba załozyć jakis multiswitch lub sumatory, anteny itd...

Nie chcesz pociagnąć więcej kabli do innych pomieszczeń?

Może warto teraz nad tym pomysleć.