logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Lite-On LTR-52327S - nagrywarka nie czyta płyt, wydaje piskliwe dźwięki

Vinegere 23 Maj 2005 17:25 1679 9
REKLAMA
  • #1 1518427
    Vinegere
    Poziom 11  
    Witam
    Mam nagrywarkę Lite-On 52327S. Ostatnio przestała czytać płyty, dodatkoo wydaje dość nietypowe dźwięki czasami - taki "wysokotonowy" pisk zbliżony do tego, jaki wydają niektóre zasilacze impulsowe. Rozkręciłem obejrzałem, ale nie znam się na tym - na mój gust wszystko wygląda ok. Wsuwam tackę, głowica troszkę się rusza, soczewka idzie w górę i w dół (w tym momencie czasem jest ten pisk - płyta ciągle stoi w miejscu). Czasem - nie zawsze - nagrywarka zakręci płytą i tyle. Nic nie czyta. Przeczyściłem soczewkę (przedmuchałem, jak nie pomogło to potraktowałem odrobiną wody destylowanej), ale wciąż to samo. Jak myślicie co to może być? Jest sens naprawiać? Może zrobią mi to w jakimś nieautoryzowanym serwisie w sensownej cenie (tzn. poskładają jedną działającą z mojej + jakiejś innej niedziałającej)? Ktoś to w ogóle naprawia?
  • REKLAMA
  • #2 1518455
    k4be
    Poziom 31  
    Ocena: 332
    spróbuj ciągle kręcić płytą używając ręki ;) może się zdecyduje i ruszy :D mam tak z jednym CTX :)
  • #3 1518466
    -=[OLO]=-
    Poziom 24  
    Ocena: 129
    Spróbuj delikatnie pokręcić potencjometrem na głowicy (przeważnie ogwrotnie do ruchu wskazówek zegara).
  • REKLAMA
  • #4 1518696
    Vinegere
    Poziom 11  
    -=[OLO]=- napisał:
    Spróbuj delikatnie pokręcić potencjometrem na głowicy (przeważnie ogwrotnie do ruchu wskazówek zegara).

Tak dla pewności - chodzi o to, co zaznaczyłem czerwoną strzałką (w dwóch rzutach)?

Ps. Wie ktoś jak zamieścić obrazek, żeby wyświetlał się automatycznie?
    obrazek zmienił (TJT)
    Załączniki: