Witam.
Mam pytanie odnośnie montażu nieoryginalnego sterownika centralnego zamka (chodzi o zamykanie z pilota) w Focusie MK1 2001r. sprawa wygląda tak - że po podaniu masy na przewód czaro/zielony który znajduje się w progu kierowcy, wszystko się pięknie otwiera. Zaś po podaniu masy na przewód czarno/pomarańczowy nie dzieje się zupełnie nic.
Czytałem coś w podobnym temacie
https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=11218596#top
odcięcie czarno/pomaranczowego przy sterowniku centralki za schowkiem od strony pasażera, czy to ma sens? (czy można by wtedy zastosować diodę aby się napięcie nie wracało z siłownika master do centralki - bo rozumiem że jak go przetnę to wtedy nie będzie nic działało z kluczyka)
Dodam tylko że po podaniu +12V na przewód czarno/zielony drzwi się zamykają lecz jest jak by zwarcie (pobór prądu wtedy wynosi 19A i po kilku operacjach pali bezpiecznik od centralnego).
Jak rozwiązać ten problem czy ktoś jest w stanie coś doradzić w tym temacie?
z góry dziękuję
Mam pytanie odnośnie montażu nieoryginalnego sterownika centralnego zamka (chodzi o zamykanie z pilota) w Focusie MK1 2001r. sprawa wygląda tak - że po podaniu masy na przewód czaro/zielony który znajduje się w progu kierowcy, wszystko się pięknie otwiera. Zaś po podaniu masy na przewód czarno/pomarańczowy nie dzieje się zupełnie nic.
Czytałem coś w podobnym temacie
https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=11218596#top
odcięcie czarno/pomaranczowego przy sterowniku centralki za schowkiem od strony pasażera, czy to ma sens? (czy można by wtedy zastosować diodę aby się napięcie nie wracało z siłownika master do centralki - bo rozumiem że jak go przetnę to wtedy nie będzie nic działało z kluczyka)
Dodam tylko że po podaniu +12V na przewód czarno/zielony drzwi się zamykają lecz jest jak by zwarcie (pobór prądu wtedy wynosi 19A i po kilku operacjach pali bezpiecznik od centralnego).
Jak rozwiązać ten problem czy ktoś jest w stanie coś doradzić w tym temacie?
z góry dziękuję