Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

PIONEER VSX-921 - Błąd UE22 i brak dźwięku

kaszub13 01 Cze 2015 06:26 2811 10
  • #1 01 Cze 2015 06:26
    kaszub13
    Poziom 1  

    Witam
    Od pewnego czasu wyskakuje mi komunikat na wyświetlaczu UE22 i nie ma dźwięku w tym czasie. Brak dźwięku trwa nawet do godziny od czasu włączenia amplitunera. Po pewnym czasie głos się włącza. Dodam , iż zgodnie z instrukcją obsługi kod UE22 oznacza nieprawidłową aktualizację oprogramowania. Oprogramowanie jest uaktualnione i najnowsze. Reset amplitunera nic nie pomaga. Proszę o pomoc co z tym fantem zrobić, ewentualnie kto jest w stanie naprawić takie coś. Pozdr.

  • #2 01 Cze 2015 08:17
    romeok01
    Poziom 35  

    Pisz lub dzwoń do serwisu Pioneer w Polsce -> Link

    (Centrala serwisowa) Tele Radio Video
    ul. Bohaterów Getta Warsz.18
    81-609 Gdynia
    Tel.: (0-58) 624-50-09
    e-mail: piotech(malpa)trv.com.pl

  • #3 25 Sie 2016 10:43
    Stelmacher
    Poziom 11  

    Witam
    Mam vsx 1021 i też ten błąd.
    Jak to rozwiązać?

  • #4 16 Gru 2016 16:32
    1107512
    Usunięty  
  • #5 11 Sty 2017 16:11
    lofik
    Poziom 8  

    Czy udało się wam rozwiązać problem z błędem UE22 ?

    U mnie pojawił się dziś na VSX921 jednak dźwięk działa jak należy (przynajmniej na razie)
    Oczywiście sprzęt po gwarancji gdzie serwisy twierdzą że trzeba wymienić płytę główną.

  • #6 20 Sty 2017 07:23
    lofik
    Poziom 8  

    Zrobiłem jak pisałeś zdjąłem obudowę i wszystko dokładnie przedmuchałem. Po tym wgrałem najnowszy dostępny soft z pendrive bo sam nic nie znajdował w sieci. Dwa dni było spokoju jednak problem wrócił i zaczyna się pogłębiać. Teraz zaczyna także brakować dźwięku. Jedynym wyjściem jest wyłączenie 2-3 razy dekodera. Obawiam się że niebawem i to nie pomoże. Jedyne co jeszcze spróbuje to zrobić reset do ustawień fabrycznych. Inaczej zostanie tylko serwis i załamanie nerwowe po rachunku.

  • #7 20 Sty 2017 11:06
    bbobii
    Poziom 21  

    Moim skromnym zdaniem to ok90% kondensatorów do wymiany.

  • #8 23 Sty 2017 15:04
    lofik
    Poziom 8  

    Szczerze powiem że płyta wygląda na stan idealny jak by dopiero co z fabryki wyszła. Żaden kondensator nie jest napuchnięty lub uszkodzony (patrząc na oko)
    Soft wgrany najnowszy reset zrobiony jednak problem nadal jest. Teraz jeszcze zaczyna się problem z dźwiękiem którego brakuje po uruchomieniu zimnego dekodera. Wystarczy włączyć i wyłączyć 2-3 razy i wszystko jest ok. Nadal pokazuje błąd jednak dźwięk działa. Co ciekawe kiedy wyłączy się dekoder po np. 30 min działania i od razu włączy to błąd już się nie pokazuje nawet po wielu godzinach działania.
    Dziwnie to wygląda bo wszystko jest ok jeśli dekoder jest dobrze rozgrzany.
    Ja u siebie dekodera używam zawsze z telewizorem a nie sporadycznie jak wiele osób tylko jak puszcza filmy.

  • #9 23 Sty 2017 16:21
    bbobii
    Poziom 21  

    Wymieniałem już kondensatory które wyglądały niemal idealnie ale miały prawie zero pojemność lub mniej niż połowa wartości.

  • #11 14 Wrz 2017 23:45
    lofik
    Poziom 8  

    Ja jak na razie nic nie wymieniałem bo szkoda kasy na domysły. Ale zaciekawiła mnie twoja informacja i w weekend przycisnę moją żonkę aby mi to info przetłumaczyła. Jak dla mnie ten problem z błędem jest ewidentnym błędem wadliwego sprzętu więc logiczne by było aby PIONEER usunął go na własny koszt tym bardziej że chyba już nikt nie ma na niego gwarancji.
    Jeszcze ta ogromna liczba informacji o tym błędzie z całego świata o czymś świadczy.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME