Witam,
Przepraszam za głupie pytania z dziedziny radiotechniki. Jestem laikiem w temacie. W mojej okolicy znajduję się pole antenowe WP. Ludzie mają lekką fiksację na tym punkcie (np. mówiąc że to są radary i że nas to wszystkich truje).
Pole to 5 anten nadawczo-odbiorczych pracujących w paśmie do 30MHz z
mocą do 5 kW doprowadzoną do każdej anteny. 4 anteny LPH-24 zainstalowane na masztach o wysokości 25m (Pracująca w paśmie 4-30Mhz, EIRP 78244W)
Jedna antena CMV330/V posadowiona na ziemi (pasmo pracy 3-30MhZ,
ERIP 15811W)
1) Czy prawdą jest że gęstość mocy pola elektromagnetycznego z tych
anten znacznie przewyższa wartości dopuszczalne 0.1 W/m^2 w odległości
setek metrów od tego ALE na wysokości 25m nad poziomem terenu?
2) Jest jakaś szansa aby policzyć/sprawdzić zasięg stref ochronnych?
tzn. poziom gęstości mocy i składową elektrycznej natężenia pola. Odległość w której gęstość pola będzie mniejsza niż 0.1 W/m^2 na dowolnej wysokości?
3) Jaki jest realny wpływ tego obiektu na środowisko? Np. na mieszkańców okolicznych domów?
Dzięki
Przepraszam za głupie pytania z dziedziny radiotechniki. Jestem laikiem w temacie. W mojej okolicy znajduję się pole antenowe WP. Ludzie mają lekką fiksację na tym punkcie (np. mówiąc że to są radary i że nas to wszystkich truje).
Pole to 5 anten nadawczo-odbiorczych pracujących w paśmie do 30MHz z
mocą do 5 kW doprowadzoną do każdej anteny. 4 anteny LPH-24 zainstalowane na masztach o wysokości 25m (Pracująca w paśmie 4-30Mhz, EIRP 78244W)
Jedna antena CMV330/V posadowiona na ziemi (pasmo pracy 3-30MhZ,
ERIP 15811W)
1) Czy prawdą jest że gęstość mocy pola elektromagnetycznego z tych
anten znacznie przewyższa wartości dopuszczalne 0.1 W/m^2 w odległości
setek metrów od tego ALE na wysokości 25m nad poziomem terenu?
2) Jest jakaś szansa aby policzyć/sprawdzić zasięg stref ochronnych?
tzn. poziom gęstości mocy i składową elektrycznej natężenia pola. Odległość w której gęstość pola będzie mniejsza niż 0.1 W/m^2 na dowolnej wysokości?