logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Podłączenie programatora karty FUN w win xp prof.

nero23 01 Cze 2005 23:14 974 4
REKLAMA
  • #1 1543165
    nero23
    Poziom 10  
    Ocena: 1
    Witam!!!

Chcę zaprogramować kartę FUN

Mam następujące pytanie:

Jak uaktywnić port drukarki pod windows xp prof.??
    Potrzebny jest do tego jakiś program?

Proszę o szczegółową odpowiedź ponieważ jestem w tym temacie zielony! :)

Pozdrawiam!

Nero
  • REKLAMA
  • #2 1543196
    ravrav
    Poziom 11  
    Ocena: 2
    Co to znaczy uaktywnić? Jeśli jest włączony w biosie- jest widzianyw XP. Komputer stacjonarny czy notebook? Nowe notebooki nie maja juz zazwyczaj portów LPT. Problem może być gdzie indziej- kwestia zgodności oprogramowania z XP. Czy to XP z SP2?
    Napisz coś więcej. Pozdro
  • REKLAMA
  • #3 1543654
    Jaroff
    Poziom 27  
    Ocena: 26
    Niektóre programy bezpośrednio wysyłają dane do portu i wtedy potrzeba programiku dlportio.
    Ravrav- xp ma porty "wirtualne" i tylko przez procedury xp można się do nich odwołać. Starsze programy chcą korzystać z portu bezpośrednio i dlatego są problemy, bo xp blokuje wszystkie bezpośrednie próby dostępu do zasobów kompa. Takie małe coś podpatrzone w unix-ie. ;)
  • REKLAMA
  • #4 1578863
    jaras_gost
    Poziom 12  
    Ocena: 4
    wrzuć sobie program userport i musi działać, mam win xp sp1 i sp2 w drugim kompie i nie ma problemów.
  • #5 1979090
    nero23
    Poziom 10  
    Ocena: 1
    >iektóre programy bezpośrednio wysyłają dane do portu i wtedy potrzeba programiku dlportio.
    Ravrav- xp ma porty "wirtualne" i tylko przez procedury xp można się do nich odwołać. Starsze programy chcą korzystać z portu bezpośrednio i dlatego są problemy, bo xp blokuje wszystkie bezpośrednie próby dostępu do zasobów komputera. Takie małe coś podpatrzone w unix-ie.

Witam!

Użyłem tego programu i już jest ok!