logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Komputer - uruchamia się ponownie po naciśnięciu przycisku Zamknij.

Kat9a 17 Sie 2015 17:44 5019 8
REKLAMA
  • #1 14927555
    Kat9a
    Poziom 2  
    Cześć.

Mój problem zaczął się po aktualizacji siódemki do Windowsa 10. Otóż niezależnie od tego, czy nacisnę zamknij, uruchom ponownie czy uśpij, komputer uruchamia się ponownie, przy czym tak naprawdę nie gaśnie nawet na sekundę, tylko cały czas pracuje. Udaje się go wyłączyć manualnie, przez przytrzymanie przycisku włączania. Przy 7 problemu nie było. Nigdzie nie znalazłam rozwiązania pasującego do mojego problemu, podejrzewam, że takie coś jest efektem kłopotów z aktualizacją systemu, która ponoć przebiegła bez zarzutu. Z góry zaznaczam, że jestem kompletnie zielona w sprawach oprogramowania, więc proszę o prosty język i wyrozumiałość. ;)

Płyta głównaGigabyte GA-P61-USB3-B3 (BIOS F5)
    ProcesorIntel Core i5-2300, 3000 MHz (30 x 100)
    Pamięć fizyczna4080 MB (DDR3-1333 DDR3 SDRAM)
    Karta graficznaAMD Radeon HD 6670 (1 GB)

Wydaje mi się, że problem nie leży w zasilaczu, ale w razie potrzeby mogę potem odkręcić ściankę i spisać typ i moc.
    Temperatury (odczyt z programów):
    Płyta główna36°
    Procesor29°
    Dysk twardy35°
    Karta graficzna33°

Microsoft 10 Multiprocessor Free (64-bit)
    Kaspersky Internet Security 15.0.2.361

Komputer - uruchamia się ponownie po naciśnięciu przycisku Zamknij. Komputer - uruchamia się ponownie po naciśnięciu przycisku Zamknij. Komputer - uruchamia się ponownie po naciśnięciu przycisku Zamknij.
  • REKLAMA
  • #2 14927614
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • #3 14927645
    Kat9a
    Poziom 2  
    Dzięki za odpowiedź, ale aż tak komputerowo upośledzona nie jestem, sprawdziłam na samym początku ustawienia przycisków i wszystko jest ustawione prawidłowo. :D
  • REKLAMA
  • #4 14927661
    dario