Witam serdecznie-mam takie pytanie-podczas następujących zabiegów w silniku 1,3 NZ VW GOLF II z 91 roku:
regulacji biegu jałowego,
podczas ustawiania zapłonu,
podczas regulacji składu mieszanki - zaleca się w silniku 1,3 NZ aby przed powyższymi zabiegami-cytuję z książki napraw-„z górnej części zaworu regulacyjnego odłączyć przewód odpowietrzenia skrzyni korbowej i odpowiednio zamknąć koniec tegoż przewodu”.
W tym miejscu moje pytanie-gdzie jest ów zawór i który to przewód? Czy chodzi tu o przewód, wychodzący z pokrywy zaworów-ale ten nie wchodzi do żadnego zaworu tylko jest częścią (jedną odnogą)trójnika odmy. Czy też może chodzi o przewód gumowy w kształcie kolanka-wchodzący do grubego rękawa gumowego łączącego filtr powietrza z przepustnicą? W tym miejscu rzeczywiście znajduje się plastikowy zawór-ale nie wiem czy właśnie o niego chodzi. Bardzo proszę o pomoc w odgadnięciu tej zagadki-pozdrawiam i dziękuję
regulacji biegu jałowego,
podczas ustawiania zapłonu,
podczas regulacji składu mieszanki - zaleca się w silniku 1,3 NZ aby przed powyższymi zabiegami-cytuję z książki napraw-„z górnej części zaworu regulacyjnego odłączyć przewód odpowietrzenia skrzyni korbowej i odpowiednio zamknąć koniec tegoż przewodu”.
W tym miejscu moje pytanie-gdzie jest ów zawór i który to przewód? Czy chodzi tu o przewód, wychodzący z pokrywy zaworów-ale ten nie wchodzi do żadnego zaworu tylko jest częścią (jedną odnogą)trójnika odmy. Czy też może chodzi o przewód gumowy w kształcie kolanka-wchodzący do grubego rękawa gumowego łączącego filtr powietrza z przepustnicą? W tym miejscu rzeczywiście znajduje się plastikowy zawór-ale nie wiem czy właśnie o niego chodzi. Bardzo proszę o pomoc w odgadnięciu tej zagadki-pozdrawiam i dziękuję