logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

BMW Business CD Philips PH9860 - Wyprowadzenie wyjścia na wzmacniacz oraz aux.

michalpiotrowicz1 18 Wrz 2015 11:48 5118 22
REKLAMA
  • #1 15002692
    michalpiotrowicz1
    Poziom 10  
    Ocena: 18
    Witam. Trochę się naszukałem i tu pasuje najlepiej a odpowiedzi nie znalazłem. Otóż do rzeczy. Mam radio BMW Business CD Philips PH9860W. Układ jaki w nim siedzi to TEA6320. I mam pytanie, w które nóżki się wlutować aby uzyskać wyjście na wzmacniacz? Stosować jakieś kondensatory? I czy w ten układ mogę też wpiąć kabelek aux? Proszę o prostą ale konkretną poradę. Z góry dzięki za odpowiedzi.
  • REKLAMA
  • #3 15003487
    michalpiotrowicz1
    Poziom 10  
    Dzięki za odpowiedź. Szczerze to nie wiem. Nie znam się aż tak. Wrzucam foty wnętrza radia. Może Ty mi podpowiesz, gdzie szukać tego układu.
    Załączniki:
    • BMW Business CD Philips PH9860 - Wyprowadzenie wyjścia na wzmacniacz oraz aux. IMG_20150905_135550.jpg (2.18 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • BMW Business CD Philips PH9860 - Wyprowadzenie wyjścia na wzmacniacz oraz aux. IMG_20150905_135603.jpg (1.77 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • BMW Business CD Philips PH9860 - Wyprowadzenie wyjścia na wzmacniacz oraz aux. IMG_20150905_135104.jpg (1.76 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • BMW Business CD Philips PH9860 - Wyprowadzenie wyjścia na wzmacniacz oraz aux. IMG_20150905_135126.jpg (1.69 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • BMW Business CD Philips PH9860 - Wyprowadzenie wyjścia na wzmacniacz oraz aux. IMG_20150905_135052.jpg (1.7 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • #4 15003590
    DriverMSG
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 4850