logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak uniknąć zwarcia? Podłączenie lampy z dwoma żarówkami.

narel 16 Lis 2015 15:36 1245 9
REKLAMA
  • #1 15156385
    narel
    Poziom 8  
    montowalem wczoraj prosta lampe z 2 zarowkami (lampe obsluguje podwojny pstryczek pozwalajacy na niezalezne zapalanie zarowek) niestety podczas instalowania przypadkiem zetknalem ze soba 2 kable co spowodowalo wykoczenie korkow. Teraz za kazdym razem gdy probuje wlaczyc zarowke podlaczaona do tych kabli dochodzi do spiecia i wyskakuja korki. :cry:
    druga strona lampy (nie zetkniete ze soba kable) dziala normalnie bez zarzutu.

jestem kompletnie zielony w temacie elektryki, czy jest jakis sposob zeby sobie z tym poradzic?
  • REKLAMA
  • #2 15156428
    zbich70
    Poziom 43  
    Ocena: 6568
    narel napisał:
    jestem kompletnie zielony w temacie elektryki, czy jest jakis sposob zeby sobie z tym poradzic?

Tak. Wezwać elektryka.

I w przyszłości nie wtykać łapek do czegoś o czym nie ma się pojęcia. Bo następnym razem to nie elektryk będzie potrzebny a ratownik medyczny.
  • REKLAMA
  • #3 15156431
    stanislaw1954
    Poziom 43  
    Ocena: 4560
    narel napisał:
    czy jest jakis sposob zeby sobie z tym poradzic?
    Jest sposób, a nawet 2.
    1- poszukać zwarcia(wizualnie, lub miernikiem).
    2- zawołać elektryka.
  • #4 15156453
    narel
    Poziom 8  
    ok tylk otroche nie rozumiem gdzie mam szukac tego zwarcia - kable sa w scianie wolalbym uniknac rozkuwania sufitu. Poza tym zakladam ze przpadkowe zetkniecie kabli powoduje jednorazowe wypadniecie korkow ale dlaczego dzieje sie tak za kazdym razem? co moglo sie uszkodzic?
  • REKLAMA
  • #5 15156459
    stanislaw1954
    Poziom 43  
    Ocena: 4560
    Może zacznij od lampy, czy w niej coś się zwarło.?
  • REKLAMA
  • #7 15156474
    narel
    Poziom 8