Witam. A mówili nie rób tego:) Auto po sprawdzeniu pompy wtryskowej i ponownym złożeniu wszystkiego do kupy przestało trzymać wolne obroty. Wygląda na to że coś jest nie tak z rozrządem ( jest pasek górna częśc rozrządu jest ustawiony na znaki).
Po odpięciu wałka rozrządu pali od strzała co jest dziwne. Błąd wyśiwetla df112 bodajże synchronizacja wałka względem wału. Czasami potafi odpalić po dłuższym kręceniu z podpiętym wałkeim ale trzeba trzymać go na obrotach. Myśle jeszcze o sprawdzeniu kodowania wtrysków ale skąd ten błąd? widziałem w launchu można adoptować wolne obroty ale wątpie żeby to miało jakiś wpływ na odpalanie i błąd.
Ma ktos jakiś pomysł? Ponoć w serwise obracają czymś
Na logike znak znakiem nie ma sygnału co drugi obrót ale z francuzami to różnie jest.
Po odpięciu wałka rozrządu pali od strzała co jest dziwne. Błąd wyśiwetla df112 bodajże synchronizacja wałka względem wału. Czasami potafi odpalić po dłuższym kręceniu z podpiętym wałkeim ale trzeba trzymać go na obrotach. Myśle jeszcze o sprawdzeniu kodowania wtrysków ale skąd ten błąd? widziałem w launchu można adoptować wolne obroty ale wątpie żeby to miało jakiś wpływ na odpalanie i błąd.
Ma ktos jakiś pomysł? Ponoć w serwise obracają czymś
