logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Usunięcie/naprawa programatora w lampkach choinkowych led.

q6820s 19 Gru 2015 17:09 10872 9
REKLAMA
  • #1 15253705
    q6820s
    Poziom 10  
    Ocena: 1
    Witam, mam niedziałające lampki choinkowe 100szt. (LED). Jestem w tym zielony i proszę o dosyć dokładne wyjaśnienie ;p
    Z lampek został urwany kabel i po przylutowaniu go już lampki nie włączyły się.
    Na końcu ledów jest gniazdo i prąd w nim jest, na programatorze też jest, ale lampki wgl nie świecą. Czy da się jakoś polutować styki albo wgl usunąć programator żeby lampki chociaż świeciły ciągłym światłem ?

Te dwa kable niżej są od zasilania i razem z nimi są przylutowane kable od lampek, więc w sumie do lampek odchodzi 5 kabli.
    Usunięcie/naprawa programatora w lampkach choinkowych led. Usunięcie/naprawa programatora w lampkach choinkowych led. Usunięcie/naprawa programatora w lampkach choinkowych led.
  • REKLAMA
  • #2 15253757
    marekhab
    Poziom 33  
    Ocena: 267
    Na pierwszym zdjęciu dokładnie widać że upaliło kawałek ścieżki, możesz ją poprawić, sprawdź czy diody są sprawne i powinno działać.
  • REKLAMA
  • #3 15253859
    tad_reula
    Poziom 17  
    Ocena: 43