Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 407 2.0 hdi mocno dymi na bialo

02 Mar 2016 10:23 6039 8
  • Poziom 8  
    Witam mój peugeot 2.0 hdi 16 v wycięty fap ostatnio jak zimy mocno dymi na biało wręcz jak lokomotywa. Błędy na komputerze to
    błąd przekaźnika grzania świec i błąd ze sterowaniem turbo przeładowanie
    czy ktoś może wie dlaczego on tak mocno dymi na biało
  • Poziom 14  
    Płynu chłodniczego nie ubywa, olej nie jest biały mętny, co się dzieje w zbiorniczku wyrównawczym jak silnik pracuje, płyn nie bąbluje?
    Opisz coś więcej co sprawdziłeś do tej pory bo inaczej to do Wielkanocy będziemy macać.
  • Poziom 43  
    Raffi7821 napisał:
    wycięty fap ostatnio jak zimy mocno dymi na biało

    Odepnij jakiś czujnik , przepływke i zobacz czy ecu w ogóle widzi jakiś błąd, mapy po fap pewnie wyłaczone. :)
  • Poziom 8  
    Jakie mapy?po odpieciu czujnika wyskakuje taki silniczek na wyswietlaczu

    Dodano po 4 [minuty]:

    PŁYNU NIE UBYWA OLEJ WYGLĄDA OK I SPRAWDZAM STAN I OLEJU CO DZIEŃ I TEZ NIE UBYWA.
  • Poziom 35  
    Oddaj tam gdzie wycinali FAP. Bo sam tego nie ogarniesz.
    Mapy w komputerze to musieli przerobić żeby komputer nie widział FAPu.
  • Poziom 14  
    Czy poza objawami o których mowa występuje nierówna praca silnika, drgawki wibracje "inny na ucho" odgłos pracy niż normalnie? Czy auto wogóle jeździ i osiąga temp roboczą, jak z mocą sprawa wygląda przyspiesza dobrze, czy po rozgrzaniu silnika też wali białym dymem? Jaki przebieg ma auto i czy rozrząd był serwisowany?

    Dlaczego o to wszystko pytam. Znajomy w silniku HDI miał przypadek obrócenia się krzywki na wałku rozrządu, tak w jego silniku wałek rozrządu to mówiąc w uproszczeniu rurka z osadzonymi krzywkami. Chyba już nawet sam papież rozłożył ręce wtedy nad tym autem, wymienione było w nim wszystko co tylko możliwe ale trafił w końcu na takiego co się poznał. Może to będzie dla Ciebie jakąś sugestia gdzie szukać w przypadku beznadziejnym.
  • Poziom 8  
    Ja juz go kupiłem z wyciętym fap nie wiem gdzie był usuwany.
    no właśnie silnik nie pracuje równo i koło walka rozrządu kolo poduszki są drgania i wibracje aż maska drży a obroty lecą nawet na 750 .auto kopci tak mocno na biało rano ja go odpalam potem już się normuje jak się nagrzeje.

    Dodano po 2 [minuty]:

    A rozrząd wymieniany tydzień temu przebieg 280tys
  • Poziom 14  
    Jeśli awaria nastąpiła nagle, do zgaszenia było dobrze a po następnym odpaleniu jest źle to sprawdź ponownie ustawienie rozrządu. Chociaż to nie bardzo mi do końca pasuje jeśli na ciepłym chodzi książkowo. Ale no właśnie napisałeś, że się "normuje". Co to oznacza, że nadal drży ale mniej czy jak? Ciągle wibruje czy na ciepłym motor cyka jak trzeba, żadnych drgań nic, nie kopci, ciągnie prawidłowo?
  • Poziom 8  
    Ciężko powiedzieć kiedy awaria nastąpiła kupiłem juz go w takim stanie. Jak się nagrzewa silnik to obroty lecą na 750 i silnik wtedy drży wibruje jak są 800 lub 850 to chodzi dobrze może te drgania są spowodowane niskimi obrotami lub zużya poduszka silnika ta kolo rozrządu sam Juz nie wiem może jeszcze ktoś się wypowie dlaczego auto dymisji rano na bialo

    Dodano po 11 [minuty]:

    A co do mocy to ma mało bo turbo siada chyba JUŻ bo nawet wywala błąd turbo przeladowania