logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Komputer resetuje się podczas grania w wymagające gry - specyfikacja sprzętu

thoweeth 17 Maj 2016 00:09 1392 7
REKLAMA
  • #1 15679413
    thoweeth
    Poziom 2  
    Dobry wieczór.
    Piszę, ponieważ nie potrafię sobie poradzić z pewnym problemem. Mój komputer przy zwykłym użytkowaniu, jak korzystanie z internetu, oglądanie filmów, słuchanie muzyki, mniej wymagających grach, działa bardzo dobrze, ale podczas grania w niektóre gry w trakcie nagle się resetuje. Widziałem wcześniej tematy tego typu, ale niestety nie znam się na tych sprawach, więc próbuję prosić Was o pomoc, tworząc własny temat z własnymi danymi.

Podzespoły:
    Corsair VS Series VS650 (CP-9020098-EU) 80Plus 650W
    ASUS GF GTX960 2048MB 128bit PCI-E DirectCU II OC z NVIDIA GeForce Experience
    Intel Core i5-4460 3,2 GHz 6MB cache s. 1150 Box
    GoodRam 2x4GB DDR3-1600 Dual Chanel CL9 PLay Silver
    WD Blue WD10EZEX 1TB sATA III 64MB
    Microsoft Windows 8.1 BOX PL
    MSI B85-G43 Intel B85 LGA 1150
    Zalman Z3 Plus

Wykonałem test i poniżej wstawiam link do wyników, które zapisałem:
    Wykonałem też pełny test RAM narzędziem wbudowanym w Windows, który nie wykazał problemów, a także test dysku programem HD Tune - także wszystko w porządku.