logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Regeneracja Vermona regent 1000h

marcino312 22 Maj 2016 06:36 2772 12
REKLAMA
  • #1 15690909
    marcino312
    Poziom 8  
    Tak jak a tytule posiadam taki zestaw i jestem zielony w tym dlatego tu pisze. Ile wynosiła by regeneracja wszystkiego. Mianowicie całe okablowanie wraz z końcówkami na kablach i wzmacniaczu. Głośniki są raczej dobrego. Grały mi miesiąc podczepiałem pod komórkę i jakoś grały do momentu gdy ze wzmacniacza dym leciał to już ich nie włączyłem ale nie wiem czy tak powinienem i właśnie te okablowanie w kiepskim stanie jest. Tak jak pisałem jestem zielony w tym dlatego tu pisze. Jakoś postaram odpowiedzieć na pytania jak macie
  • REKLAMA
  • #2 15690925
    jdubowski
    Specjalista - urządzenia lampowe
    Ocena: 2800
    marcino312 napisał:
    Ile wynosiła by regeneracja wszystkiego. Mianowicie całe okablowanie wraz z końcówkami na kablach i wzmacniaczu

Pytaj tego kto się tego podejmie. Wzmacniacz z tamtych lat nie ma przewodów w oplocie z bawełny - po co chcesz wymieniać.

marcino312 napisał:
    grały do momentu gdy ze wzmacniacza dym leciał

Ło, tu trzeba naprawy a nie bawić się w wymanę przewodzików. A dym mógł na przykład lecieć z transformatora - naprawa w takim przypadku kosztowna.

marcino312 napisał:
    właśnie te okablowanie w kiepskim stanie jest.

Co mu się stało?

marcino312 napisał:
    Jakoś postaram odpowiedzieć na pytania jak macie

Pokaż ostre i wyraźne zdjęcie wnętrza tej Vermonki.
  • #3 15690934
    marcino312
    Poziom 8  
    Mam zestaw dwa głośniki i ten wzmacniacz. Okablowanie to od tych głośnikówby się przydało wymienić.
  • #4 15690935
    jdubowski
    marcino312 napisał:
    Okablowanie to od tych głośnikówby się przydało wymienić.