logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Junkers WRP 11 B23 - piecyk nie zapala się po wymianie baterii, brak diod

walec1980 24 Maj 2016 11:36 5076 5
REKLAMA
  • #1 15695532
    walec1980
    Poziom 10  
    Ocena: 12
    witam serdecznie,
    na poczatku od razu zaznaczę, że jestem laikiem w tych sprawach...otóż posiadam junkersa do podgrzewania wody, metodą dedukcji po zdjeciach w sieci doszedłem do wniosku, że to własnie model wrp 11b - posiada dwa pokrętła z przodu oraz włącznik i dwie diody kontrolne oraz zapalnik na baterię.
    Wszytko było ok do wczoraj...wieczorem nagle przestał działać, nawet zapalnik się nie odzywał. Dziś wymieniłem baterie, zapalnik się odzywa ale piecyk się nie załącza, nie świeci też żadna dioda z przodu przy włączniku. Potrzebny jest jakiś reset po wymianie baterii czy powinien normalnie wystartować? Niestety najbliższy serwis junkersa mam w Lublinie, a to 30km ode mnie, czy warto wzywać miejscowego fachowca czy od razu zamówić kogoś z autoryzowanego serwisu?
    pozdrawiam :cry:
  • REKLAMA
  • #2 15695573
    serwisszulborski.pl
    Specjalista - systemy grzewcze
    Ocena: 1445
    Najczęściej do wymiany pokrywa armatury wodnej plus mikroprzełącznik, w ostateczności sterownik zapłonu. Nie warto wzywać fachowca nie posiadającego części zamiennych...Doraźnie można ogrzać-wysuszyć mikroprzełącznik (plastykowe prostokątne pudełeczko) na jakiś czas zadziałała. Sprawdź również baterię i pudełko czy ma dobry kontakt ze sterownikiem.
  • REKLAMA
  • #3 15695688
    walec1980
    Poziom 10  
    Podgrzałem chwilkę, podociskałem i piecyk wystartował dwa razy póżniej dalej to samo...czy to jakiś trop? ewentualnie czy może cos nie łączyć i można mieć nadzieję że lokalny majster sobie poradzi, czy szkoda czasu i od razu wzywać kogos z Lublina z serwisu Junkersa?
  • REKLAMA
  • #4 15696159
    serwisszulborski.pl