logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

D-Link Dir-300 nie mogę zalogować się do routera

Amares8 14 Cze 2016 19:49 2640 19
REKLAMA
  • #1 15742725
    Amares8
    Poziom 7  
    Witam, mam problem z routerem, mianowicie nie mogę dostać się na stronę konfiguracyjną routera (chyba tak to się nazywało). Zwyczajnie uruchomiłem "cmd", wpisałem polecenie "ipconfig" i wkleiłem adres bramy domyślnej do paska adresu. Pokazała mi się strona z logiem airOS™ po czym wpisałem nazwę użytkownika "admin" a hasło pozostawiłem puste. Niestety zalogować się nie mogę, resetowałem router do ustawień fabrycznych zgodnie z poradami w tym temacie: Link. Muszę dodać, że niestety jestem prawie "zielony" w tym temacie. Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #2 15742973
    jimasek
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 2680
    D-link podłączony do internetu przez port INTERNET czy jeden z 4 portów LAN (na to wygląda).?
  • #3 15743204
    Amares8
    Poziom 7  
    Tak, router jest podłączony przez jeden z portów LAN.
  • #5 15744293
    Amares8
    Poziom 7  
    Próbowałem tego i wielu innych kombinacji typu Admin- Admin-Admin, ubnt-ubnt....
  • #6 15744349
    jprzedworski
    Specjalista Sieci, Internet
    Ocena: 828
    Amares8 napisał:
    Pokazała mi się strona z logiem airOS™
    airOS w D-Linku? airOS to Ubiquiti.
  • REKLAMA
  • #7 15744733
    Amares8
    Poziom 7  
    No w sumie trochę mnie to zdziwiło, lecz jak już pisałem w temacie jestem prawie zielony...
  • #8 15744772
    jimasek
    Logujesz się nie na to urządzenie co trzeba.
  • REKLAMA
  • #9 15744842
    jprzedworski
    Amares8 napisał:
    Tak, router jest podłączony przez jeden z portów LAN.